من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

پانزدهمین معصوم

ولادت علی مبارک



هر جور که حساب کنین نمیشه که درصد درس سیستم عامل من تو کنکور ارشد بشه 33.33 درصد، از 6 تا تست این درس 4 تا زدم برای درسی که 6 تا تست داره نمره هر تست صحیح 16.67 میشه و هر تست غلط نمره منفی 5.57 داره

خب حالا اگه 1 تست صحیح زده باشم و 3 تا غلط، نمره ام میشه صفر

اگه 2 تا صحیح زده باشم 2 تا غلط میشه تقریبا 22 درصد

اگه 3 تا صحیح زده باشم 1 غلط نمره ام میشه حدود 45 درصد

اگه 4 تا صحیح زده باشم میشه 66 درصد تقریبا

چطور ممکنه با 4 تا تست نمره ام بشه 33 درصد ؟؟؟


اعتراض ؟ حرفا می زنیا ! سازمان سنجش به اعتراض یه داوطلب زپرتی جواب بده ؟ اگه نمره منو درست کنن مجبورن بگن اشتباه کردیم استغفرا....... زبونتو گاز بگیر سازمان سنجش که پانزدهمین معصومه، وا !

ارشد 90 حتی دفترچه سوالاتو واسه دانلود نذاشتن، کلید نهایی ندادن، پول اضافه گرفتن، واسه دریافت دفترچه سوالا پول گرفتن، بازم خوب شد احتیاج دوزاری سازمان سنجش، در کفمون بود !


یادمه یه بار 20:30 نشون میداد که چند نفر تو یه اتاق محبوس شده بودن (خر خودتونین) و داشتن سوالای کنکور سراسری رو آماده می کردن و خبر داغ که اینها فقط از یه دریچه بهشون غذا میرسه و هیچ ارتباطی با بیرون ندارن و چند هفته اس که محبوسن ! آخی !

خب ملتی هم که گوشت گوسفند و مرغ بخورن همین میشن دیگه، هر چی این تی وی بگه میره در اندرونشون ثبت میشه که صحت داره، یکی نگفت که واسه لو رفتن سوالا به دریچه ای به این ابعاد هم نیازی نیست !

واسه قبول شدن نور چشمی ها، هر کاری مباح که نه، مستحب ؟ هممممم مستحب که هست ولی در اصل واجب رابطه ایه ! اینم حدیثش

هر کس یک نفر از نورچشمی ها را در دانشگاه وارد کند، فرشتگان بر او اگر شد بول و اگر نشد تف می کنن !!!

ما خواهان اولیش هستیم .


نمیخوام قبول نشدنمو بندازم به گردن این  آقایون چرا که خودم خرابش کردم .

ولی وقتی دستکاریی به این فضاحت تو کارنامه یه داوطلب زپرتی انجام میدن، چرا کارهای دیگه نکنن ؟ خداییش چرا نکنن ؟