من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

Harmony


.Screen Shot of performing Tchaikovsky violin concerto, first movement, by Janine Jansen


I love it

It's replete of harmony

All sounds are sound in harmony

It makes me to be an inebriated one

?And hence, how kind of a man I would be if I don't exalt it




یه بخش کوتاه:



ملامت

از عزت تا ملامت، نمیدونم چقدر راهه اما، مسیرش سهل الوصوله.

افسار خرتو با وسواس مضاعف محکم بپیچ به دور کمرت،

چون رد سم این خر رو با طلائی ترین گنج،

با لحظات نابازگشتنی،

نقاشی میکنن.

و اگه من جای تو باشم، میگم نه.

هر چیزی به جز اونچه که شایسته تعظیم کهکشان ها باشه،

نه خواهم گفت.




...
و خر خود را پیش خواهم راند؛ دسامبر تا دسامبر.

--
پی نوشت:

افسانه ترین

اگه نرسیده ام و اگه نمیرسم به خودم حق میدم که تو دورتر از اکتساب ایستاده ای

شاید خودت سراب چیدنت رو شکل دادی شاید اوهام از تشریف اشرفیت متساعد میشد!

که اگر چه «همیشه فاصله ای هست» بهرحال، زانوی قدس خاکی است در محضر این باطل ترین خیال =)