من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

عینک آفتابی

از بس خدا نزدیکه و چشای من دوربین شده یا شایدم به خاطر عینک آفتابیه که زدم، دنبال خدا می گردم با دست کشیدن رو زمین - دور و برم .

شیش ساعت و نیم

اولا که شیش ساعت و نیم دیگه 90 میره به تاریخ می پیونده و دست ما هم از 90 کوتاه میشه و ما در سال 90 می میریم و به سال 91 کوچ می کنیم و دوباره متولد میشیم .

نمیخام تکرار مکررات بکنم و بگم سال نوتون مبارک، میثم اینجا همیشه لحظه هاتونو هم تبریک گفته.

امسال اصلا برای نوروز آمادگی ندارم ! انگار که اصلا نوروز تا چند ساعت دیگه تو راه نیس ! واسه همین یه چیزی به ذهنم اومده که وقتی آدم تو آب و هوای چیزی نباشه به راحتی می تونه از پنجره ای متفاوت، دیگران و اون چیز رو تماشا کنه، یعنی وقتی اصفهان داری زندگی می کنی، برای تو مسجد شاه عباس یه ساختمونی نیس که تو رو برای خودنماییش بکشونه نقش جهان !

یعنی وقتی ونیز نباشی می تونی ونیزی ها و تاکسی قایقی رو بفهمی چقدر با تاکسی پیکان و حالا چند وقته سمند، فرق داره !

هر وقت هر کسی میاد در مورد موضوعی حرف بزنه از قبل روش فک کرده و این باعث ایجاد امادگی میشه، اونم با اطلاعاتی که به احتمال قریب به یقین  تکراریه :) اما اگه یهو ازش در مورد موضوعی بپرسین که قبلا باهاش هماهنگی نشده، امکان اینکه حرف جدیدی داشته باشه :) خیلی زیاده.

واسه من امسال انگار نوروز جدیدتره !


عادت کردیم که تو تاکسی ماشینی بشینیم و نه تاکسی قایقی !


نوروزمون هم عادت شده ها، یعنی الان ببینین از فردا شروع می کنن به زور و با زحمت و با دلسردی و خودخوری و تنگ خلقی، میرن دید و بازدید . انگار که یه بچه رو به زور وادار کردی یه دفترچه 100 برگ رو مشق بنویسه :)

اگه به اندازه نوروز، نوروزی می کردیم و نه اینکه میوه و شیرینی و آجیلز بخریم و پز خریدهامونو بدیم، همون قول سهراب میشد "صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد بشویم"


میگم تا حالا شده به جای اینکه پز خریدهامونو بدیم (هی وایسیم جلو آینه و هممممم) پوز خساستمون رو بزنیم و فقط همین تمبونی که الان خریدیم رو بدیم به یکی که نتونسته بخره :)

به خدا همین الان تو همین سال 91 و 2012 هستن کسایی که همین 500 تومنی که میدیم چیپس و چی توز موتوری تفریح می کنیم واسشون نون شب میشه :(


این همه که نوروز میشه و عید میشه و خاطره میاره و تکاپو تو ملت ایجاد می کنه باعث شده که ما رو هم به اندازه ای نو بکنه که از هزار تا دروغ و غیبتی که نقل و نبات فک جنبونمونه یکیشو فقط یکیشو بذاریم کنار.


بیخیال حرف زیاد هست تایپ منم از چشای شما سریع تره :)


در سال جدید ریگی از روی زمین برداریم ---> وزن بودن را احساس کنیم .