من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

یکم وراجی

هاهاهاهاها خع.لی وخ بود نوراجیده بودم. یوهاهاهاها

پروفایلمو عاپ کردم یوهاهاهاها

خابم میاد یوهاهاهاها

دلم برای شعله تنگیده، نامرد: خب آره دیگه ^_^ یهو آذرخشید و گم و گور شد!

یه سوال:

در کدام دو حالت زیر، بیشتر احساس تنهایی میکنی:

کسی نیست که دوستت داشته باشد

کسی نیست که دوستش داشته باشی


هی روزگار، کی بلده دشتی بخونه؟


یه اسکناس هزار ریالی دارم، یه دونه س! شاخ نشی، دهنت عاب بیفته! یه دونه س! دیدم پشتش به انگلیسی نوشته Islamic Republic Of ... عما به فینگلیش نوشته Bank Markazi فک کنم اونموقع ها نمیدونستن که بانک مرکزی رو میشه ترجمه کرد! یوهاهاهاهاها


اینم یه بیت شعر قشنگ تقدیم به اونایی که دست کم یه بار یه چیزی تو دل بیفرارشون رفته، خلد گر به پا خاری آسان برآید - چه سازم به خاری که در دل نشیند. با آرزوی سوراخیدن دل کوفتی اونایی که بیقراری نکشیدن. یوهاهاهاهاها

مردی به نام هیرو رو اگه گیر آوردی ببین.