من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

«حتی یه سگ هم شرافت داره» گیوبو.

خب اینجا پایان زندگی گیوبو ایگو هستش.



گرچه قهرمان شریف فوروهاوا شخصیتی داره که در طول تاریخ از لحظه معرفی، اونها رو در مسیر مرگ می بینیم! این فیلم رو حدودای سال 71-72 دیدم.خیلیا میگن عمر کوتاهه ولی واسه من این سالهای اوایل دهه 70 به قدری دووووره که بعید میدونم خاطراتش حتی تو خیال لانیاکیا جا بگیره :'(  نه فقط گیوبو و گیوبوها بلکه بسیاری از شخصیت هایی آرمانی سینما و تلوزیون ژاپن، میثم رو به سمت مرامشون و در واقع به سمت نگرششون به آدمیت ربوده اند. خب، من بازنده گرده افشانی ربایش این شخصیت ها بوده ام ^_^


هزار سال گذشت تا بفهمم و تن بدم!

It Was Inevitable


یکی از بهترین سکانس های تاریخ سینما که با تمام وجود و همیشه ستایشش کرده م.