من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

فریدام

What will you do without Freedom

Think
Please
Rather than any thing

همیشه هم نمی ترسیم

ما گاهی از مرگ نمی ترسیم

نه همیشه

و همیشه گرسنه نیستیم

ما گاهی آدمیم



انس تکه پاره

انس خجالت دادن

یه حرف هم از کارگردان

اولا که هپی نیو یر :)

بعدشم اگه من کارگردان بودم، حالا که نیستم ;) اما توصیه می کنم به کارگردانای عزیز که تو دیالوگ ها حرف تکراری نداشته باشن، اکثر فیلم ها رو وقتی می بینم یه اتفاقی که توی فیلم افتاده رو ممکنه ده بار تو دیالوگ های مختلف تکرار کنن ! بابا اخبار ثیاثی رو هم اینقدر تکرار نمی کنن !

خب دیگه، فک کنم جای خالی وزیر ارتباطات تو خیلی از فیلم ها بوووووق می زنه :)) نه ؟


لازم به ذکر نیست اما خب دیگه ;) چند دهه قبل، دیروز امروز، اومدم که برگردم . عمرا یو آندرستند ایت. بیکاز خب دیگه س ایت ;)