من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

شنگولی خودخواسته

در پس زمینه قلبم، همیشه اینو باور داشتم که هیچ کسی و هیچ چیزی نمیتونه منو از شاد بودن باز بداره بجز خودم. جالب بود که دیدم سولژنیتسین خیلی پیشترها اینو گفته:

A man is happy so long as he chooses to be happy and nothing can stop him

بجز شادی، مواردی بوده که تجربه کردم اختیار چگونه رقم خوردن یا حتی نخوردن اونها با خودمه.

من معتقدم که اگه کسی احساساتش رو کنترل کنه میتونه خودش احساساتش رو شکل و فرم بده. البته نه به شکلی ساختگی و تصنعی! بلکه با اراده و به شکلی پروراندنی. همچین ساده هم نیس. به نظرم، به مرور این توانایی تقویت میشه.

بدست گرفتن احساسات، هم به پیشگیری از گیرافتادن و بعد غرق شدن در مسائل روحی روانی کمک میکنه و هم به خارج شدن از این مسائل.

حال روزت رو اول صبح که بیدار میشی خودت بساز، با انتخاب کردن بهترین حال =)