من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

برو بینیم باو

حوصله داریا

حوصله داری میای می نویسیا

-نوچز

- اتفاقا وختی حوصله ندارم می نویسم


تو اون انیمیشنه بود اسمشم همممممم آهان UP بود، اونجا که بادکنک ها کم بودن و خونه رو نمی تونستن بلندش کنن، چه فکر خوبی کرد لوازم خونه رو ریخت بیرون و سبک شد و رفت بالا

هی منم: "دوست دارد بردارد - خودش را بریزد دور"، مثه اون پیرمرده تو UP، ولی عزمش رو ندارم :/


یه دو هفته دیگه دفاع پروپزوال دارم فقط زمزمه همتم اینه که کارم به درد بخور باشه، همتمو بیدار کنه، اونلی.


آنقدر مسافر بوده ام که به خواب پرستوها راه یافته ام. و من هر روز خودم را دور ریخته بوده ام، اما امان از صفت کفش های اوستا نوروز که پیشانی ام دادش می زند.


به اندازه ناخن پام اگه همت داشتم تیشه فرهاد رو تموم کرده بودم.


انگار خع.لی حوصله ندارم /:

رنگارنگی پاییز یا دل شرحه شرحه بهار

آدمیست دیگر یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد
دوست دارد بردارد
خودش را بریزد دور

ولی
تو مگو ما را بدان شهر بار نیست!
خب دیگه!

For AMD Enthusiasts

A Difference Between AMD & Intel
جونم براتون بگه که YES آی ام طرفدار AMD یووووهووووو :دی
یکی از تفاوتای AMD با Intel اینه که تو مایکرو سرورها AMD داره پرازنده 9 واتی تولید می کنه! WoW خیلی WoW!!!!! و Intel واسه نت بوک ها (NetBook) پردازنده 8.5 واتی تولید می کنه
خب جایزه 11 میلیون دلاریو از دولت فدرال آمریکا، AMD واسه همین پروپوزال معماری جدیدش گرفت دیگه، پردازش موازی در کنار پردازش سری!! WoW

خعلی جدید نیستا ولی ببینین حالشو ببرین Anandtech
تو همین تصویر هم پیداس، x1150 با توان 9 وات کار می کنه! اونلی 9 وات!


بیبین توجه نکردی داداش! این پردازنده مایکرو سروره ها! نه پردازنده نت بوک و آلترابوک!
حیف که ای کامرس می خونم وگرنه میزدم تو خط تولید پردازنده :::دی

لااقل به اندازه یه گاو، آدم باش

اگه آدما به اندازه ای که یه گاو، گاوه، آدم می بودن، خداوکیلی العان وضع بشریت چطوری بود؟

همین، فقط همین! خدا بدونه که یه گاو هیچی از گاوی کم نداره به اندازه یه گاو شیر میده به اندازه یه گاو گوشت داره و یونجه می بلعه و ... ولی ما چی چی مون به آدم شبیه؟ صد رحمت به گاو. خداییش کی دیده که یه گاو حق یه گاو دیگه رو بخوره! شده تا حالا که یه گاو به یه گاو دیگه تجاوز بکنه؟ یه گاو در معنای حقیقی و واقعی و انتزاعی گاو، گاوه! خعلی هم حاتم تر از ما آدمان، هر بی مرامی که با یه گاو بکنیم بازم شیرشو دو دستی تقدیم می کنه. آخ آخ نگو، کافیه به یه آدم بگی بالای چشت آره و اینا، ابروئه! دیگه قابل گذشت نیس این حرفت :))

یه چیزی بود این یارو تو فیلم گاو که گاوش مرد، خودش گاو شدا

من نمی دونم چطوریه که چند تا گاو تو یه طویله تنگ و تاریک می تونن در کنار هم، با هم باشن بدون اینکه نظام ارزشی پول سالار داشته باشن که حتی یونجه خوردنشونو به گند بکشونه، ولی ما آدم ها، در کنار هم بودن و با هم بودن رو که عمرا بفهمیم، هیچ، تازه غایت زندگی مون، قله دست نیافتنی هامون، آرمان ها و آرزوهامون کپه ای از پوله! به اندازه دل و روده سوسک شکست خورده در مقابل لشکر زرهی یه دمپایی ...

عمل جراحی تغییر موجودیت هنوز نیومده؟ :دی

چقدر و چندبار آدما ناراحتت کردن؟

تا حالا از یه گاو ناراحت شدی؟

باز به خودم ریکامند می کنم: کامان بیبی ^_^  ایزی :پی