من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

رمز بی مرز

اگه می خواین سربلند باشین، وفادار بمونین

اتفاقی برای دیدن چراغ

این خونه روشنه اما چراغی نیست

دنیام عوض شده این اتفاقی نیست


چرا مردم نمی دانند که لادن اتفاقی نیست

از عاشورا 3

چگونه خورشیدی را تصویر می کنید

که ترسیمش

سراسر خاک را خاکستر نمی کند


سوگ ؟

بازم از فیلمنامه ارباب حلقه ها !


بخشی از گفتگوی تئودن و آیووین :


در سوگ آنان که میدان نبرد بستر مرگشونه گریه نکن !


اونوقت روضه خونی ما برای میدان رسالت حسین ع و مصدر عشق، عاری از هر صفت مردونگیه ! چقدر حقارت باره ! آ...ه

خداییش شما از ابوالفضل ع چی گفتین ؟ گرسنه تر و  تشنه تر از تحریم شده های شعب ابوطالب هم سراغ دارین ؟

این هایی که تو صحرا از فرط گرما و تشنگی هلاک میشن، چه کسر امتیازی از عاشورایی ها دارن ؟

اف بر شما

آیا شما که روحانی هستین یا شما که روضه خوان هستین یا هر کسی که از عاشورا حرفی می زنین، نباید به زینت علی ع اقتدا کنین ؟

زینب، زینت علی ع چی گفت از عاشورا ؟ چیزی جز زیبایی ؟

چرا حقیقت عاشورا رو از پس واقعه عاشورا، روشن نمی کنین ؟ یا نمی خواین یا نمی فهمین یا نمی تونین . خب پس این منبر، این میز، این تریبون و هر مقام و منسبی که دارین، جایگاه شما نیست ! بیاین پایین !


عاشورا برای بازماندگان حسینی سوگواره، یا برای یزیدیان ؟


متاسفم ...


همه جا هست

قسمتی از ارباب حلقه ها



گفتگوی بین پیپین و گاندولف :


فکر نمی کردم آخرش این باشه

آخرش ؟

نه ، این پایان سفرمون نیست

مرگ تنها یک مسیر دیگه است

که همه خواهیم پیمود

وقتی آگاهانه این مسیر رو انتخاب می کنی

حجاب خودپرستی فرو خواهد افتاد

اونوقته که می بینی

چی رو "گاندولف" ؟

چی می بینم ؟

کرانه های سفید ...

طلوع گرما بخش خورشید

بر دشت های سرسبز بی انتها ...


متاسفم که نظیر چنین گفتگوهایی، ... متاسفم ... :(

از مادر هم

همیشه می تونیم بهش عشق بورزیم به هر بهانه ای حتی از نو حتی یه بار دیگه

به شاید وقتی دیگر نسپریمش :)

ای تف به بی شرافتی

وای خدای من، وای وای وای از دست هیتلرینگ

عجب اینترنت مزخرفی

ای تف به بی شرافتی و بی لیاقتی

آخه هات اورکلاک رو چرا فیلتر کردین دیگه !

معتبرترین انجمن بررسی سخت افزار رو که ببندین ... وای خدای من، حتما به جز تبیان هیچی تو اینترنت نباید باشه

خدا :(