من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

رمز بی مرز

اگه می خواین سربلند باشین، وفادار بمونین

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای ایکس پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

ببخشید عزیزم.وبلاگ ندارم.اسمم رو ندونی بهتره.
نسبت به کی باید وفادار باشم؟

خواهش می کنم، ای کاش وبلاگ می داشتین
مگه بنده شما رو می شناسم ؟
فک می کردم فقط یه نفر منو میشناسه اینجا :) یه فکری کردم دیدم برای چند نفر از بزرگواران آشنا هستم

نمی دونم چقدر حاضرین ماورا بشنوین، بهرحال، اگه فقط به اون چیزایی که رهایی دل شما رو تضمین می کنه وفادار باشین، باید کافی باشه

site02 جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://www.site02.z2z.ir

602306065آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد