من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

آزارم کن

من «دیدگان» رو به جای «دیدی آن را» می پسندم.

دیدگان را که تو خواندی به جهان یارترین ، چه دل آزارترین شد چه دل آزارترین

تنها راه تا رگ گردن

تنها راه تا، نزدیک تر از، رگ گردن، صداقت است .

آب هایی در آسیاب هایی

آقای فناهیان تو یه برنامه ای در مورد این:

"حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود. افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند"

از دکتر شریعتی

اظهار نظر کرده بود به این صورت که "جمله دومش رو قبول ندارم" حالا چرا قبول نداشت ؟ حرفش این بود که مفهوم جمله دوم قصور روضه خون ها و تعزیه گردونا و از همه متهم تر خود روحانیت هستش .

بله درست فهمیدی آقای فناهیان !

مثال نقض شما که فرمایش امام رو هم تحریف می کنی مبنی بر اینکه به قول شما امام گفته که اسلام رو همین روضه خونی ها زنده نگه داشته !!! بسا تاسف به حال شما که برای اثبات نظر و عقیده غلط خودت فرمایش امام رو هم تحریف می کنی ! امام فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ! نه روضه خونی ! تو فقه اسلامی نخوندی که باید به اصل هر چیز رجوع کنی ؟؟؟ اصل محرم و صفر روضه خونیه ؟ اونوقت فرعش چیه ؟ لابد فرعش هم عاشورا و شهادت امام حسین !!!

محرم و صفر پیام آور عاشوراست نه روضه خونی، آقای فناهیان !!!

به خاطر همین اتهامی که به روحانیت (صرفا به دلیل رفتارهای غلط امثال شما) وارده، نمی تونین این جمله و نظایرش رو بپذیرین، خب همیشه در وجود انسان چیزی بوده که مانع پذیرفتن حق هست :) شما که داعیه اسلامی بودن دارین چرا نمی تونین حق رو بپذیرین ؟؟!!

آقای فناهیان شما که فقه اسلامی خوندی و مدرک حجت الاسلامی گرفتی، چطور نمی دونی که تو فقه اسلامی "خواب" حجت محسوب نمیشه ؟ چطور فراموش کردی که در ازای توبه، سیئات جای خودش رو به حسنات میده ؟

عزیز دل برادر، اول یکم تامل کن بعد دروغ به این بزرگی بگو که فلانی خواب فلانی رو دیده و دکتر شریعتیی رو مورد اهانت قرار بده که حتی آقای خامنه ای هم بین گل سرسبد روحانیت شهید مطهری و دکتر شریعتی، بعضا از دکتر شریعتی جانب داری کرد، و حتی بهتر نبود قبل از این دروغ به این مفتضحی نگاهی به مصاحبه ای در مورد دکتر شریعتی، با شهید بهشتی می کردی ببینی شهید بهشتی چه دیدگاه مثبتی نسبت به دکتر داشته ؟

یادت رفته اون موقع که بزرگترهات به هر دلیلی از گفتن کلمه خمینی هم ابا می کردن، دکتر شریعتی با صراحت از تقلیدش از امام می گفت .

بهتر نبود قبل از دروغ پردازی این خواب آشفته، به نظرات مکرر امام در مورد دکتر نگاهی مینداختی

تاسف امام خمینی در مورد شهادت دکتر شریعتی مبنی بر:

"ای کاش ایشان با آن قدرت بیان و احاطه‌ای که بر کلام و نفوذی که در جمع شنوندگان داشت، توجه خود را صرفا به نسل دانشگاهی معطوف نمی‌کرد و همه‌ جامعه اعم از روحانی و بازاری را در نظر می‌داشت"

رو حتما به خاطر ندارین که خودتون رو بالاتر از امام حساب کردین و مزخرفات و دروغ سر هم کردین و خواب از قول یکی که یکی رو دیده ... لازم به ذکر که شما روحانیون رو هم الزام کرده که از سخنان دکتر بهره ببرید .

لابد امام هم به سرنوشت همونایی گرفتار شده که تو خواب تعریفی شما نزول شان چند درجه ای کردن اونم صرفا به خاطر دوسه ماهی که حامی افکار شریعتی بودن ؟

چقدر امام در مقابل شما حوزوی ها جانبداری دکتر رو کرد ؟ فراموش کردین که حتی وقتی به امام خبر آوردن که شریعتی مفاتیح رو نقد کرده امام بین مفاتیح و شریعتی جانب شریعتی رو گرفت !!!

در طول تاریخ رفتار نابخردانه و بعضا کینه ورزانه امثال شما، دامن روحانیت رو لکه دار کرد. اگه امروز نگاه ها به روحانیت نگاه گرمی نیست، ثمره خطاهای شماس که همیشه آبی بودین به آسیاب دشمن .

واقعا که تو چقدر مخاطبت رو ابله و چشم و گوش بسته و بی خرد مثه خودت حساب کردی که این مزخرفات رو برای رسیدن به هدفت می خوای بهشون بقبولونی !!

دنیا دست کم برای قشر شما آزادی بیان رو خوب فراهم کرده، این آزادی همون چیزیه که باعث روشنگری و رسوایی درون های سیاه امثال شماست، آقای فناهیان !

یکم هم جنبه انتقاد داشته باش، پس فردا نبینیم که منتقدت رو به کلکی گرفتار کردی مثه اون فیلم سینماییه که پدرشو در آوردی !

از کوزه همان برون تراود که در اوست .

باور

در هوایت پر گشودن باور بال و پر من باد شعله ور از آتش غم خرمن خاکستر من باد