من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

نوح

دیدی تو کم آوردی ههه

...

بع.له خودمو کشتم ولی نمردم.

رسما خودکشی کردم عما هنوز زنده م.

طرف کم آورد =)) نتونست یا نخواس جون منو بگیره D:

البته من حدس زدم که عزرائیل وخت نداشته یا روزه بوده حال نداشته بیاد جون یه سخت جون رو بگیره =)))

بع.له رسما وصیت نامه نوشتم و اخرین دعاهامو هم کردم و گفتم آماده م ^_^

گرم باور کنی یا نه، خودم را کشتم هههه

اما خدا آمادگیشو نداشت D: فرشته جان بی جان و بی حال و بی رمق رفته بود پی روزه خوری D:

خع.لی خب، حالا با یه نمیر طرفید یوهاهاهاها #_#

عصر یخبندان و عصر صنعتی و عصر مدرنیته و .... و حالا عصر بعد از خودکشی P_P

تسبیح سیاه و سفید

یه ماه دیگه چنین روزی، سالرزو درگذشت ماری کوریه. خب من نمیخوام از ماری تعریف کنم جای تعریف نداره، میدونی که؟ مرجع تقلید نداشت، امام اولش هم بلد نیس کیه عصن مسلمون که نبود هیچی ولایت نمیدونم چی چی قیه رو هم قبول نداشت کلا اعمالش رو بر باد رفته حساب کن بره باااووو

امروز و یا یک ماه دیگه - فرقی نداره - یه خانمی مرد که صرف «شناخت» شد. من نمیدونم داشت کتاب ایمان رو ورق میزد یا نردبان ایمان در مقابلش آب میرفت، به هر صورت، اونقدر مومن بود که از هیچی نترسید. حتی از رادیواکتیوی که تشعشعش از تمام اجزای اتاق ماری به ایثار این خانم شهادت میده.

"Nothing in life is to be feared; it is only to be understood"

ما مدیون آخوندیم که این زن تونست این همه شناخت به سبد علم بشر اضافه کنه چرا که اگه سلطه آخوند به سرزمین ماری رسیده بود حالا این زن فقط حافظ قرآن بود و مفسر مفاتیح! و اسوه حجاب! و هنوز نوبل مفختر به ادای احترام به ماری نشده بود و هنوز بشر منتظر کاشف رادیوم و پولونیم و...

مارکو پولو می تازد

من که هیچ جای قرآن پیدا نکردم که بجای 1 روز روزه نگرفتن باس 60 روز بجاش گرفت. علاوه بر این، قرآن میگه کسایی که طاقت روزه گرفتن ندارن فدیه بدن. این طاقت با توانایی و با قابلیت فرق داره! آخوند تعبیرش از طاقت همون تواناییه !_! بعد حدیث جعلی هم کم نیست در این مورد. جالبه که حکمش رو به حدیثی از امام رضا نسبت میدن! درحالی که حکم روزه به سال دوم هجری برمیگرده و این یعنی بعد از پیامبر و سه خلیفه و 8 امام، تازه این حکم کفاره صادر شده و قبلش مردم نمیدونستن که کفارشو چه کنن خخخ جعل میکنید لااقل یه ذره روش قیاس کنید ببینید میشه یا نمیشه خخخ

کفاره 60 روز روزه رو قرآن برای کسی میاره که به سهو یه مومن رو کشته باشه و نتونه کفاره اصلی رو پرداخت کنه و این 60 روز روزه رو بجای کفاره اصلی بصورت جایگزین میاره. عاغایون میگن ما از همین استنباط میکنیم و میگیم که کفاره هر یک روز روزه میشه همین 60 روز... آخه عاغای عاغل، عمل قتل کجا، خوردن یک روز روزه کجا؟ که کفارشون مساوی باشه؟ کدوم عقل ناقصی میتونه اینو بپذیره؟

اسم خودشونم گذاشتن نشانه خدا خخخ بعضیاشون که دست خدا تو آستینشونه یا برعکس دست اینا تو آستین خداس D:

من فقط قصد روشن شدن و روشن سازی دارم و اگه من اشتباه میکنم یکی منو روشن کنه ^_^



تو دنیای ویدئوگرافی، هیچی رو به اندازه انیمه های ژاپنی دوست ندارم =)

از مارکو خوشم میومد دوسش داشتم ولی از سندباد نه D: همه قسمتاشو هم دارم ^_^

Yes, I do agree the fact that the problem has been always choice

مقصر منم. خودم. و نه هیچ کس دیگه ای. به هر نیتی، به هر دل و دماغی که داشته ام، انتخاب هامو کرده م و امروووووز به اینجا رسیده م. به همین نقطه ریز غیرقابل اندازه گیری و البته غیرقابل حذف از تاریخ بشریت و تاریخ خلقت. بله، انتخاب. انتخاب های من. همش به انتخاب هام و به انتخاب برمیگرده. وقتی میتونستم مسیر همگانی تعریف شده ساده خطی رو انتخاب و طی کنم، تو بودی که از پشت حواس هشیار من چشمک زدی. نگو نزدی. گولم زدی. از پس طی هر بیابون وقتی به بزرگراه میرسیدم تو اونطرف خط دست تکون میدادی. یکبار نذاشتی منم آسوده و بیعار و بیخیال و بی رگ و بی درد راه همه رو پیش بگیرم و فرتی به مقام میوه نوبر برسم. گولم زدی. تو منو فریب دادی. تو منو تنها کردی تو منو از همه جدا کردی و مدااااام قایم موشک در میاری. عه! راس میگی، حق با توئه، این من بودم که انتخاب کردم چشمک تو رو بخرم یا بهت تجاهل کنم. تقصیر با منه. تاکید میکنم که مساله «انتخاب» است. همیشه بوده و همیشه خواهد بود.


سوناتای باخ وسط جمعیت تو جیب من روی تنهاییم تبخال انداخت. یادته؟


از من چی میخوای؟

من از تو چی میخوام؟

هههه ^_^

یاد متریکس میفتم:

You were right smith

You're always right

It was inevitable