من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

مارکو پولو می تازد

من که هیچ جای قرآن پیدا نکردم که بجای 1 روز روزه نگرفتن باس 60 روز بجاش گرفت. علاوه بر این، قرآن میگه کسایی که طاقت روزه گرفتن ندارن فدیه بدن. این طاقت با توانایی و با قابلیت فرق داره! آخوند تعبیرش از طاقت همون تواناییه !_! بعد حدیث جعلی هم کم نیست در این مورد. جالبه که حکمش رو به حدیثی از امام رضا نسبت میدن! درحالی که حکم روزه به سال دوم هجری برمیگرده و این یعنی بعد از پیامبر و سه خلیفه و 8 امام، تازه این حکم کفاره صادر شده و قبلش مردم نمیدونستن که کفارشو چه کنن خخخ جعل میکنید لااقل یه ذره روش قیاس کنید ببینید میشه یا نمیشه خخخ

کفاره 60 روز روزه رو قرآن برای کسی میاره که به سهو یه مومن رو کشته باشه و نتونه کفاره اصلی رو پرداخت کنه و این 60 روز روزه رو بجای کفاره اصلی بصورت جایگزین میاره. عاغایون میگن ما از همین استنباط میکنیم و میگیم که کفاره هر یک روز روزه میشه همین 60 روز... آخه عاغای عاغل، عمل قتل کجا، خوردن یک روز روزه کجا؟ که کفارشون مساوی باشه؟ کدوم عقل ناقصی میتونه اینو بپذیره؟

اسم خودشونم گذاشتن نشانه خدا خخخ بعضیاشون که دست خدا تو آستینشونه یا برعکس دست اینا تو آستین خداس D:

من فقط قصد روشن شدن و روشن سازی دارم و اگه من اشتباه میکنم یکی منو روشن کنه ^_^



تو دنیای ویدئوگرافی، هیچی رو به اندازه انیمه های ژاپنی دوست ندارم =)

از مارکو خوشم میومد دوسش داشتم ولی از سندباد نه D: همه قسمتاشو هم دارم ^_^

نظرات 21 + ارسال نظر
صالحه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:21

بترس ...
الان بترس پاشودم اومدم سکته نکنی-دور از جون-

نه بابا6-7 عدد ناپلئونی!!

( انقدر گفتم شیرنی ناپلئونی شیرنی ناپلئونی واقعا دلم خاس!!
داشتم تاریخ میخوندم رسیدم ب فرانسه نوشته بود عصر ناپلئون منم دقیقا یک عدد ناپلئونی اومد تو ذهنم!!رفتم به بابام میگم بابااااا من ناپلئونی میخام!
هیچی دیگه در همون لحظه نقشه فرانسه و فتوحات ناپلئون و خودناپلئونو از پهنا کرد تو حلقم)

نه خود ناپلئون بدرد نمیخوره کوتوله ی چاق زشتی بوده برای خودش!!

نمیشه باور کرد که میای اینطرفا، وگرنه من آدم دیرباوری نیستم Y_Y

به روی چشم ^_^

پس همون میشه که من پیچ.نهاد داده بودم، یه هفته باس تو رو توی شیرینی پزی بستری کنم با این پهنایی که حلقت ازش برخورداره P:

یه بوس لب ویژه نثار لب هات میکنم که اکسیژن مرگ رو با لب هات تصدیق کنی ~_~

صالحه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:43

علان دیگه کار از تعارف گذشته من خودمو دعوت شده می دونم!!
تازه من بچه قانعیم یه هفته شیرینی فروشی نمیخام
در حد 5-6 تا بسمه

سنم لو رف!!!خاک تو گورم

نگوووو ما کلی نقشه کشیده بودیم برا دسمال کشی و این حرفا تازه میخاستیم زیر پل چادر بزنیم دیگه همونجا زندگی کنیم

هر وخ اومدم از بین راه یه آهوی باریکم میارم برات برید بستنی قیفی بزنید

مثلن علان دیگه ترسیدم هوووهههووو راس میگی پاشو بیا ^_^ 5-6 کیلو ناپلعونی؟

:P

نقشه علیه سیاست ها کلان؟ واااای S-:

دمت گرم، عصن این کارو عگه بکنی خود ناپلعون رو بهت تحویل میدم =))

صالحه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:56

ببین تعارف اومد نیومد داره عا؟!
یوخ دیدی ده سال دیگه اومدم ازت شیرینی خاستمااااا...گفته باشم!!
یکی از گزینه های روی میز منو و دوستم اصفهانه-برا دانشگاه-
پاشیم بیاییم اصفهان یه طی بگیریم در و دیوار سی و سه پلو دستمال بکشیم!
کلی ازین چرت و پرتا داریم در این رابطه
شیرینی ناپلئونی میتونه منو تا اصفهان هم بکشه!!

ههه اینو باش =) منو تعارف؟؟ نوچ =)
ده سال دیگه برای دانشگاه؟ پس العان میشی 8 ساله D:
بعضی چیزا رو نمیشه بهش رسیدگی کرد، من جمله آثار تاریخی و باستانی، میدونی که؟
شیرینی ناپلعونی که چیزی نیس، شیرینی پزی ناپلعونی میبرمت دربست یه هفته اونجا بمون =) من واسه شیرینی چندان کششی ندارم، اما واسه بسنی قیفی علی الخصوص با یه دختر خوشگل باریک خع.لی کش میام ^_^

صالحه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:25

ایوووووووللللللل
شیرینی ناپلئونی واج شد پس

واسه همین میگم پسر پیامبر نمیخام چون شانس ندارم کع!!

مرسی از نصیحتت به گوش جان میاویزم:دی

منظورم اینه ک وقتی جامعه بده حالا من هی ب خودم بگم نههههه خوبههههه خوب نمیشه!!!با تلقین کار درس نمیشه کع!
اتفاقا امشب داشتیم درباره ی همین صوبت میکردیم میگم ما همه میدونیم یه چیزایی بده..میدونیم نباید این کارو بکنیم...میدونیم کارمون درس نی..اما بازم برعکس عمل میکنیم!!!

شیرینی غیر حضوری هم مگه میشه ؟_؟
پاشو بیا اصفان می برمت شیرینی فروشی D:

نمیدونم چی بگم !_!

صالحه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:29

عه؟درس نشد؟چ بد !ان شا الله ک دروس شه

منم قبول دارم اینچیزی ک من گفتم واسه همه نیس
بقول تو همه جورش هس

منم نگفتم پسر پیغمر چون خودمم قدیسه نیستم ولی خوب حداقل حرمت نگه داشته باشه دیگه!!

این وجدان درد و اینا خیلی مبهم بود اما
بنظرم این عذاب وجدان بد نیس
وجدان درد نشانه ادمیته!!
دو صورت وجود داره این شخص یا واقعا کار قبیحی کرده یا نه؟اگه کرده ک خوب باید وجدان درد داشته باشه
اما اگر نکرده باشه....
اگه منظورت از کار قبیح دوستی با جنس مخالفه که والا الان اکثرت این رابطه رو دارن و چیز نورمالی شده پس نگران نیس ک شبیه جامعه نی!!

میگی ک دیدگاه خودما از رابطه ها جامعه رو این شکلی کرده!
هم قبول دارم هم ندارم
اگه من تنها ابلهانه فکر کنم که همه چی اوکیه و ماه و ماهی واقعیت اینه ک درست فکر نکردم
اما اگه هر کس خودش رو اصلاح کنه بعله جامعه هم درست میشه...و رابطه ها...

بالاخره درس شد یه ماشینچی خریدم =)
پسر پیغمبر یهو دیدی پسر نوح از عاب درومدا D:
بعنوان یه عضو از جامعه عناصر ذکور: تا جایی که میتونی توقعتو از مرام و معرفت این جامعه کم کن. چشم انتظار این چیزا نباش که از همون چیزی که فرار میکنی سرت میاد، گفته باشم!
همین دیگه، من و انزوا و غار نشینی و دوری از جامعه، باعث شده که جامعه ای که تصور میکنم با واقعیتش متفاوت باشه. پس اگه اینطوره که تو میگی، دیگه وجدان درد و اینا هم در میون نیس.
اینو نگرفتم که میگی اگ فک کنیم که همه چی روبراهه.... روبراه نیس خب!
ما تو مرزهای خودمون نتونستیم از بی ارزش شدن فرهنگمون دفاع کنیم دیگه چه برسه به اصلاح فرهنگ و جامعه! پس مسلما اوضاع روبراه نیس!

صالحه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:20

عهههه؟؟؟خستههه نباشی جوون مرد
حالا کارت درست شد؟؟؟
شیرینی ماشین نو میخای بدی؟ناپلئونی لطفا
ب خوشی و سلامت

عاره همونو میگم:دی
چیزی که نقاشی میکنی زیباست!
اما بنظر من شبیه واقعیت نیست!یا حداقل خیلی پیدا نمیشه ک اینجوری باشه!!
چیزی که میگی دوستی و دوست داشتن اولویت داره
اما وقتی که من دارم میبینم فلانی میگه دوس دختر "هاش"الن و بلن"...هیچ رنگ دوست داشتنی نمیبینم
ک یه ریشخند به احماقت اون دختر رو هم میبینم!
در نظر من دوس داشتن مقدس تر اونه که لکه بشه با اسم این رابطه ها!!
میگی مزدوج شدن(ک دیدم عاره ازدواج میکنن و خوشبختن. همه رو نمیگم) اما همون اقای فلانی حاضر نیس با دوس دخترش ازدواج کنه چون زن نجیب(!!)و پاک(!!)میخاد
اینا چیزاییه که من عوقم میگیره با شنیدشون و باعث میشه متنفر باشم از اقایون فلانی هایی ک با تموم وقاحت به دختر به زن به چشم هوس نگاه میکنن!!

چیزی که تو گفتی خیلی قشنگ بود
اما وقتی تو خیابون شلوغ دارم راه میرم با اخمای درهم ب عنوان -خیره سرم-یه دختر چادری ؛ انتظار دارم حرمت نگه داره امثال اقای فلانی
اونوقت با وقاحت تموم زل میزنه تو چشمم و چشمک میزنه و من هیچی جز هوس نمی بینم
وقتی دارم از کلاس بر میگیردم ترمز میزنه کنار پام و هر چی از مغز الودش ارسال میشه رو ب زبون میاره
وقتی یه دسته پسر تو پیاده روی کوچیک جلوت ظاهر میشن و شونه به شونه وایمیستن که یوخ "سوژه "از دستشون در نره و من می مونم کدوم ظرف برم که نرم تو بغل یکیشون ....
منزجر میشم از اینهمه وقتی و هیچ رنگ دوس داشتنی نمیتونم تو چشم این اقایون ببنیم!!نمیتونم قانع کنم خودمو وقتی با اقای بی افم میرم بیرون تفریح و بستنی میخوریم و گره میخوره لبامون اون جناب محترم به چیزی فراتر از شهوت فکر میکنه!!

ببخشید پرحرفی کرد...اما فکر میکنم اونقدر مسمومه فکرم و فکر اقایون که نمیشه تو این مسائل چشاتو ببندی و با خیال راحت از تفریح و بستنی و بوسه لذت ببری!
کلا اینکه اعتماد ندارم به جنس اقا-و اگه ب فرض نیت اقا رو پاک بدونم بنظرم دنبال دوستی نیس-
این یکی از دلیلام بود و بعدتر من خودمو دختر احساساتی میدونم و خیلی سخت ادما رو وارد حریم شخصیم میکنم-ربطی به پسر دخترش نداره-فقط دارم از ضربه خوردنم جلوگیری میکنم
دیگه اینکه روی کسایی که دوستشون دارم حسودم
اقایی ک منو به عنوان دوس دختر پذیرفته فکر اینکه یا قبل از من دوس دختر داشته یا بعد از من خواهد داش یا کس دیگه ای رو دوس داره و یا چمیدونم... هر صورتش روانی کنندس!!
و اینکه قران میگه زنان مومن و مردان مومن واسه همن
و برعکس...
اگه خدایی نکرده بخام مزدوج بشم مطمئنا دوس ندارم ک قبل از من با کسی بوده باشه اون اقا
پس خودمم با کسی نخواهم بود

امیدوارم حوصلتو سر نبرده باشم با حرفام...تموم سعیمو کردم اونی ک میخام رو بگم خداکنه رسونده باشم منظورمو

نه بااااووو نشد =( شیرینی هم اگه اومدم پی.شاپور یا تو اومدی اصفان چشوم میدم =)
خو اون که خوبه که ^_^
آره کمه عصن پسرا خیلی بسنی قیفی خور نیسن ههه منم که اینقدر قیف رو قیف میخورم اشتباهنی پسرک از عاب درومدم هووووههووو گرچه اگه دختر شده بودم خیلی خفن و خوفناک میبودم پدر از جد پسرا در میوردم D:
فک کنم این شکل کلی که از رفاقت ها گفتی عمومیت داشته باشه. در کنارش هم شکلای دیگه هستن همه جورکی هست. بدبختانه تو این وعض جامعه، دوست داشتن و دوستی جای چندانی ندارن. تو درست میگی. اینها رو باس اذعان کرد که واقعیات جامعه هستن، متعسفانه.
اووووپس حسادت که لامصب از جیبای منم سرازیره D:
اینو دیگه بعید میدونم بشه گیر آورد که پسر بکر پیدا کنی مگه اینکه یا خیلی اهل زهد بوده یا از رفاقت خوشش نمیومده یا برای رفاقت نپسندیدنش مثه من =))
فک میکنم که اگه این روابط به طرز عاقلانه ای، مثه خیلی از کشورای دیگه، باهاش برخورد میشد و سپرده میشد به خود اشخاص، نتیجه بهتری میشد ازش گرفت. همچنین دوستی و دوست داشتن جایگاه بهتری پیدا میکردن، چرا که طرف قرار نبود برای نزدیک شدن به کسی، خودشو دوست و دوستدار جا بزنه. قرار هم نبود که دختر و پسر بالغ و عاقل تا قبل از ازدواج دائم تجربه همخوابی نداشته باشن و مسلما در این وضعیت بسیاری از افراد نگاهشون به ازدواج یا انجام سنت و یه فرایند اجباری و تکرار چرخه حیاته یا خروج از عذبیت!
از طرفی هم این وعض سیم خاردار کشیده فکری، باعث میشه که اگه یه نفر رابطه ای با شخصی داشت، خودش خودشو تقبیح کنه! خودشو تکفیر کنه! وجدان درد اجتماعی میگیره! چرا که به شکل ادمای اطرافش نیس گرچه غلط نکرده!
حرفم این بود که این طرز تلقی خود خود خود ما از روابط دختر و پسر هستش که جامعه مون رو به این شکلی درآورده که تو یه ایده کلی ازش دادی.

صالحه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:49

کجایی عاغو؟

ماشینمو فوروختم امروز از صبح تا حالا درگیر پیدا کردن یه ماشین دیگه بودم =) معذرت که دیر جواب دادم.

صالحه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:40

من بحثم سر این تعریفی بود ک از رابطه ی بین منو دوس پسر نداشتم کردی:دی
اونقدر ک من میدونم یه چیزی وجود داره ب اسم محرم و نامحرم و حریم بینشون
ک احتمالا بی اف محترم نامحرم محسوب میشه و الی اخر...

منظورم نظر خودت بود
ب عنوان یه اقا دوس دخترت برات چ ارزشی داره؟
و اونچه بین دوستا و اطرافت شنیدی و دیدی...؟

همون یه دونه بوس چسبناک گره ای رو میگی؟ =)
محرمیت و اینا رو فعلن باهاش کاری نداریم، بجز این مورد که با محارم نمیشه رابطه عشقولانه داشت #_# بی اف و جی اف هم اگه به حدی بهم اعتماد کنن که بتونن لااقل برای یه مدت موقتا زندگی کنن میتونن رابطه فرندلی رو به مزدوج تغییر بدن.

این قسمت دوم حرفت یه مقدار تفهیمش از طرف من به تو اونم تو این محیط تکست و کامنت دشواره و بعید هم میدونم که دست آخر نگم: هر چی میگم، اونی که میخوام نیست!
به نظر من بهترین رابطه در کل دنیای هستی رابطه دوستی و از جنس دوست داشتنه. این به نظر من آرمانی ترین وضعیت یه رابطه س. خب مسلما با این فلسفه، ارزش هر دوست به قدریه که طرف مقابلش اونو دوستش داره. من به دوست داشتن فکر میکنم و تمام نقاط تماس رو در این رابطه از منظر دوست داشتن نگاه میکنم.
انزوا یا چیزی شبیه به این، داشته م (وقتی من تو جمعیت شاید دو سه هزار نفری عصر پنج شنبه اطراف زاینده رود عکاسی میکردم فکر کنم تنها کسی بودم که داشتم از سوناتای ویولن باخ که از گوشی توی جیبم پخش میشد لذت می بردم) و خب این باعث میشه که طرز تلقی من از رابطه دوستی با اونچه که دیگران فرض میکنن متفاوت باشه و شاید حتی نتونم بفهمم یه دختر و یه پسر دیگه چه انتظاری از طرفش داره. پس فکر و گمان من، نمیتونه جواب خوبی برای سوال دومت باشه.
شاید دیگران به قول تو به یه همخوابگی دوستشون و دوستیشون رو میشناسن و تعریف میکنن، من مطمئن نیستم! البته من از همخوابی با دوست دخترم خودمو پرهیز نمیدم و تصور هم نمیکنم که این من باشم که پیشنهاد همخوابی بدم @_@ بهرحال، باور من اینه که، وقتی دوستت در حد یه همخوابه س، این دوست و دوستی نیست، بلکه در بهترین حالتش این فقط یه ازدواج موقته!

صالحه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:36 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

:/
جنس مذکر موجودی غالبا خودخواه در نظر منه!
حتا اگه جنبه ی دینی رو در نظر نگیرم
دلم نمیخاد ی موجود کم ارزشی باشم ک خلاصه میشه تو لب و بوسه و شب لذت!
بهم بگو
دوس دختر برای پسر بیش از این ارزش داره؟

والا اینکه خودخواهه رو من نمیدونم واقعیت داره یا نه. به مین منوال هم نمیتونم بگم خودم خودخواهم یا نیسم! فکر میکنم نیسم.
کجای دین گفته دست دختر و پسر رو ببندید و محدود کنید (قرآن کجاش اینو گفته) و... برعکس میگه ما شما رو جفت آفریدیم. اما ضوابط تعریف میکنه برای روابط. روابط رو تحریم نمیکنه، روابط رو وقیح و قبیح نمیدونه! روابط رو قانون میذاره براش، همین.
دوس دختر برای پسر نمیدونم خداییش چه ارزشی داره!
با این همه گم شدگی تو خیل ادمای اطرافم، بدیهیه که نتونم دیگران رو تحلیل کنم، درک کنم که چطور به این روابط نگاه میکنن.
اما اگه سوالت اینه که من نظرم چیه، بگو تا نظر خودمو بگم.

صالحه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:18

هر چه از دوست رسد نیکوست
اکشال نداره

نگفته بودم چ حسی به جنس مخالف دارم؟!!
حالا مثلا داشته باشم میخام چیکارش؟
پزشو بدم؟

نه نگفته بودی! من زورت اون عکسای غلط غولوط انداز وبلاگته؟ که شبیه آنه شرلی و اینا بود؟! حست به جنس مخالف دفع ناکه؟ بدت میاد لابد؟ O_O
پز که بعله B-)‎ میری باهاش بیرون، تفریح بعد بسنی قیفی میخورید بعد که لباتون چسبناک شد از بسنی، محکم لبهاشو میبوسی تا یه گره کور با لبهات به لبهاش بزنی ~_~

صالحه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:59

تو میگی دوس پسر نداشته کههه؟؟؟!!!!

فوش بود
مرسیییی

علان سوالی بود یا تلنگر که جا نمونم از خیل دوس پسر داران؟؟
چرا باید دوس پسر داشته باشم؟

آره یه چیزایی تو مایه فوت و فوش و اینا D: یه چیزای ناخوب D:
بیشتر جنبه سوالی داشت سالکم =)
چرا باس داشته باشی؟ چون این نیاز بدیهی و حق مسلم ماس D: رفاقت با جنس مخالف ^_^

صالحه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:08

ینی لئوناردو داوینجی هم دختری بود که دوس پسر نداشت؟؟D:
نهههههه
خدااااایااااااااا مگههههه میشهههههه؟؟؟؟

عه؟ دختر بود مگه؟!
من فچ میکردم عاغا بوده ‎=/‎
اون نخته چین ها چیزایی شبیه به اونچه شاعر تو میگه بود ‎:D
واغعن چرا دوس پسر نداری هان؟

صالحه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:33

چیییییی؟؟؟؟؟!!!!!

لئوناردو داوینچییییی ‎:D

صالحه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:29

چی؟D:

این نقطه چین خع.لی معنی داره D: بهله P:

صالحه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:13

میبینی تو رو خودا؟
:)))

عصن دختری که دوس پسر نداشته باشه...

صالحه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:41

عا بوخودا
بعد قرنی یه اردو خفن خواستیم بریم اینجوری شد!!!
اصن ب ما نیومده این چیزا

نه دوس پسر بهت میاد نه کوه و اردو؟

صالحه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:08

سلام سرخ پوستD:
عاخرین باری ک رفتم کوه اونجور ک بسوزنم پارسال فروردین بود!!
ک پدر جان پاشون شکست اردومون نصفه موند!

سلام نیشابورکی ‎;]‎
هههه ‎:-()‎
عاغا شما نرید کوه بهتون نمیسازه ‎:D

صالحه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:14

خجالت بکش!!
چطور خودتی!

تو به من نشونش بده تا دمشو بگیرم و بکشمش D:
خوبم سالی جونم =)
خودت چی
امروز رفتم کوه !_! آفتاب خوردم صورتم سوخته سرخپوست وش شدم D:

صالحه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:11

چطوری؟

خودت چتوری ‎:D

صالحه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:49

حرص نخور
اکشال ندارهD:

خدا هدایتمون میکنه ؛)

چ خبرا؟؟چ میکنی؟؟
خوش میگذره؟؟

روزه ایم نا سلومتیا مگه میشه چیزی بوخوریم ‎:D
خدا به حماقت ما میخنده و هدایت بی هدایت ‎:|‎
اره فعلن زدم تو روزه خوری ‎8-)‎
سالی چه میکنه ‎:-]‎

صالحه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:33

مارکو پلو ندیدم
ینی فقد چن قسمتشو دیدم
اما
جودی ابوت و انه شرلی پرچونه عاشقشونم

امروز با دوستم درباره حکم روزه نگرفتن تو کشورای دیگه صوبت میکردیم
میگف یکی از کشورا اینجوری که اگه تو خیابون ببینن داری چیزی میخوری دستگیرت میکنن!!
بعد مثلا حبس و زندان و ترور و این حرفا!!!!!
اصن یه وعضی!!!
امسال منو هر کی می بینه تاکیید میکنه نمیخاد روزه بگیریo:

خودش میگه اوی لامصبا از خدا و رسول خدا جلو نیفتید خخخ
آخونده میگه، اگه کسی بخاطر روزه گرفتن در حال مرگ باشه از شدت تشنگی، رواست که در حدی که نمیره یه جرعه آب بخوره خخخ اونوقت خدا تو سوره بقره همون 4-5 تا آیه معروف مربوط به احکام روزه میگه، من نمیخوام به شما زحمت بدم میخوام براتون آسون باشه و میسر باشه.
این جماعت بی عقل بی منطق کج فقط و فقط خودشونو قبول دارن حتی قرآن رو میگن از ما بشنوید خودتون نخونید!
حالم بد میشه از این جماعت حرف میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد