من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

زن زیبایی حیات

زن زیبایی آمد لب رود

آب را گل نکنیم

روی زیبا دو برابر شده است


یعنی چی ؟ من نمی فهمم ! یعنی سهراب منظورش اینه که تمام زیبایی های دنیا که تو آب (نماد حیات) هست تو زن هم تکرار شده ! یا به همون میزان که آب سرشار از زیباییها هس زن هم سرشار از زیبایی هاس ؟

پس چرا از عبارت "زن زیبا" استفاده کرده، خب خوش بینانه میشه گفت برای تبلور احساس زیبایی در ذهن مخاطبش، از صفت زیبا استفاده کرده .

آینه همه چیز رو تو خودش نشون میده، اینجا اگه زنانگی رو آینه فرض کنیم چی میشه، خب میشه : اگه آب رو گل نکنیم  --->  زیبایی های آب تو آینه ای که اومده لب رود، منعکس میشه :)

نگاه سهراب به زن چقدر اصالت گرا بوده .

زن رو از جهت سادگی ِ پاکش (کودکانگی، عصمت) به آینه مجاز کرده، و همینطور میشه عکسش رو گفت که زیبایی در اصل درخور زن هست و اینجا با اومدن این اصل زیبایی به کنار آب که یکی از ویژگی های آب آینه وار بودنشه، زیبایی هاشو در آب منعکس کرده :) یعنی زیبایی های حیات آفرینش از زن سرچشمه گرفتن .

هر دو قابل تامل هست

دومی ساده تره

والبته معنای اول، موکد بعضی از سخنان هم هست از جمله : زن مادر جامعه است .


زکی به خوارج

به مناسبت فیلتر شدن xda :( :( :(

امان از این هیتلرینگ

اگه یکی نخواد بره بهشت هم مجبوره از اینترنت پاک استفاده کنه :(

خداییش به قول محمود هم که شده خودتون گناه نکردین ؟

مادامی اینجا یه تعریفی داره ...

هیتلر هم به این خودسری و خودکامگی عمل نکرد واقعا که !


به خدایی که نمیشناسین قسم، که مسلمونی در بستر آزادی دست یافتنیه .