من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

زکی به خوارج

به مناسبت فیلتر شدن xda :( :( :(

امان از این هیتلرینگ

اگه یکی نخواد بره بهشت هم مجبوره از اینترنت پاک استفاده کنه :(

خداییش به قول محمود هم که شده خودتون گناه نکردین ؟

مادامی اینجا یه تعریفی داره ...

هیتلر هم به این خودسری و خودکامگی عمل نکرد واقعا که !


به خدایی که نمیشناسین قسم، که مسلمونی در بستر آزادی دست یافتنیه .


نظرات 1 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:57

مامی میگف به نگار توبهشت بایداینترنت نامحدودبدن

نگارجک اسمت یادم رفته بود دو نقطه دی
حالا من زورت این نبود که ول بلاگ من این همه این و اون ترنت میخاد که D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد