من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

تسبیح سیاه و سفید

یه ماه دیگه چنین روزی، سالرزو درگذشت ماری کوریه. خب من نمیخوام از ماری تعریف کنم جای تعریف نداره، میدونی که؟ مرجع تقلید نداشت، امام اولش هم بلد نیس کیه عصن مسلمون که نبود هیچی ولایت نمیدونم چی چی قیه رو هم قبول نداشت کلا اعمالش رو بر باد رفته حساب کن بره باااووو

امروز و یا یک ماه دیگه - فرقی نداره - یه خانمی مرد که صرف «شناخت» شد. من نمیدونم داشت کتاب ایمان رو ورق میزد یا نردبان ایمان در مقابلش آب میرفت، به هر صورت، اونقدر مومن بود که از هیچی نترسید. حتی از رادیواکتیوی که تشعشعش از تمام اجزای اتاق ماری به ایثار این خانم شهادت میده.

"Nothing in life is to be feared; it is only to be understood"

ما مدیون آخوندیم که این زن تونست این همه شناخت به سبد علم بشر اضافه کنه چرا که اگه سلطه آخوند به سرزمین ماری رسیده بود حالا این زن فقط حافظ قرآن بود و مفسر مفاتیح! و اسوه حجاب! و هنوز نوبل مفختر به ادای احترام به ماری نشده بود و هنوز بشر منتظر کاشف رادیوم و پولونیم و...

نظرات 6 + ارسال نظر
صالحه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:14

چ طوووری؟؟

چ دووووری D:

صالحه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:40

ماشاالله معلومه بنده خدا ابعاد فیزیکی بزرگی هم داره که هیشکی دیده نمیشه:دی

لامصب عباشو که وا کنه عینهو خود سیمرغ دیگه هیشکی پیدا نی ‎:-/‎

صالحه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:12

ینی واقعا هیچ شخصیت جذاب دیگه ای نیس
ک جلو چشت باشه؟؟

چرا باااوو هس، عما اخوند اومده جلوی همه ایستاده اول صف ‎:/‎
وگرنه تو میدونی من چقدر با عاخوند رفیقم ‎:-\‎

نگار دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:06

:||||||||

آها اینجوری؟ بلدم ‎:D

نگار دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:47

بیا به چیزِدیگری به جزآخوندها بیاندیش!
پوف

اره خب اینو درست میگی. فقط بهم نشون بده چطوری اخوند رو از جلو چشمم دور کنم!

صالحه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:04

عی بابا!!
من همش حس میکنم داری هی حرص میخوری!

پ نخورم؟
اینا ما رو بی حیثیت کردن حرص نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد