من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

اتفاقی برای دیدن چراغ

این خونه روشنه اما چراغی نیست

دنیام عوض شده این اتفاقی نیست


چرا مردم نمی دانند که لادن اتفاقی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
خاموش دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:37

من؟ عمراً..
اومدم نظرات بلاگت رو یه چکی کردم با اجازه صاخونه
به این برخوردم.. جالب بود.
حالا هر کی که بوده
ولی جوابی که بهش دادی خیلی پرباره ها!

خاهچز
والا دیگه بیش از این در توانم نبود ;)

خاموش یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:28

هه.. متوجه نشدی بالاییه کیه؟!

هو .. بالاییه ؟ بالای کجا ؟ کامنت خالی و تیر مشقی در می کنی هان

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:17

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد