من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

«حتی یه سگ هم شرافت داره» گیوبو.

خب اینجا پایان زندگی گیوبو ایگو هستش.



گرچه قهرمان شریف فوروهاوا شخصیتی داره که در طول تاریخ از لحظه معرفی، اونها رو در مسیر مرگ می بینیم! این فیلم رو حدودای سال 71-72 دیدم.خیلیا میگن عمر کوتاهه ولی واسه من این سالهای اوایل دهه 70 به قدری دووووره که بعید میدونم خاطراتش حتی تو خیال لانیاکیا جا بگیره :'(  نه فقط گیوبو و گیوبوها بلکه بسیاری از شخصیت هایی آرمانی سینما و تلوزیون ژاپن، میثم رو به سمت مرامشون و در واقع به سمت نگرششون به آدمیت ربوده اند. خب، من بازنده گرده افشانی ربایش این شخصیت ها بوده ام ^_^


نظرات 19 + ارسال نظر
صالحه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 16:38

گیسو اسم اهنگیه از گروه بمرانی
خاننده در متن جامه میدره که ای یار چرا موهاتو کوتاه کردی؟

اوووپس!
خو میخواسته تو دل برو تر باشه یا برعکس لابستی که موهاشو کوتاهستی!
مگه ها؟

صالحه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:17

واای نگار
خیلی خوبههه اینکارو بکن

یکم اهنگ شراره ای گوش کن روح و روانت شاد شه
این سه برادر خداروردی خیییلیی خوبن اصن

گیسو بمرانی هم بگوش!
اصن من میخام برم موهامو بزنم اینو برا خودم بذارم!

مرضیه رو بجا نیوردم اما محمدرضا شجریان بعله
سنتی میپسندی؟

جالبه که اینقدر تغییر تو فضای موسیقیایی ما شکل گرفته که از دهه ما تا شما تفاوت به قدری زیاده که من به سادگی نمیتونم حتی اسم آهنگ های جدید رو حدس بزنم!!

نمیدونم چرا، ولی برای گوشم خیلی احترام قائلم خخخ بنابراین فیلراسیون زیادی هم انجام میدم ^_^

الان گیسو بمرانی اسم آهنگه دیگه؟ چرا موهاتو بزنی! نمیگیرم!

ممرضا خو هنوز زند س. مرضیه در اوج بیچارگی و بدبختی ممکن مرد! مرضیه، به دلیل اینکه تو برهه زمانیی خوانندگی میکرد که نقطه ماکزیمم هنر موسیقیایی ما حساب میشه، تونست بیشتر از هزارتا تصنیف بخونه!!! یکی از آهنگ سازها میگفته که ما عصن وقتی داشتیم آهنگ رو میساختیم اونو تو ذهنمون با صدای مرضیه تصویرسازی میکردیم =))

وختی من حتی از اسم آهنگای شما سر در نمیارم، لابد شما هم حق دارید که مرضیه رو نشناسید (کسی که به بانوی موسیقی ایران شناخته میشه).

سنتی؟ سنتی ده ها سبک داره، من فقط همین دوتا و گهگداری بعضی کارای دیگه. گوشم به ویولن خیلی احساس بدهکاری میکنه، بذار لاکمپانلای پاگانینی رو بذارم فعلا ^_^

نگار جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 18:58

واقعا شراره رونشنیده بودی میثم‌؟

خسته نباشی واقعن..


صالی منم یه پست میخوام بزارم اینطوری‌:
شماخونتون مورچه داره.؟؟سه برااااادر..خداوردی!!


یاهم که شله شله شلهـ

شایدم ازکشکک ناززانوش غزل سراییدم

واسه اولین بار اسم شراره رو شنیدم بعنوان یه آهنگ یا مضمونی از یه آهنگ!
دمت گرم که پیام خسته نباشید بهم دادی که واقعنی خسته استم.

لابد این خونتون مورچه داره و سه برادر و خداوردی هم سه تا آهنگ شراره ای دیگه هستن!؟

شله شله شله هم همین چنین شایسته آهنگ بودن است =))
ولی این کشکک ناز زانوش؟ چی چیه؟! @_@ این دیگه ارتوپدی شد !_!

صالحه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:23

شراره هم مث همون خوشگلا باید برقصن
از اون اهنگا که باید فقد بخندی!!

تو واقعا خارجیی
ویالون! اوپس!

این بنده خدا قمر رو نمیشناسم.. اسمشو سرچیدم ابهتش منو گرفت:دی
با خاننده زن زیاد حال نمیکنم:|
و صد البته بیشتر امثال مهستی و هنگامه و حمیرا ... :|

پس لابد میشه شراره باید برقصه خخخ

من که بچه ونیزم D: خونمون زیر ابروهای نپال بود یه وختی @_@ اونوختا که سیستان ادم بود واسه خودش!

آره باووو قمر یه غول بیابونی بوده ولی من حال نمیکنم با سبکش.
ایرانیا اوس ممرضا شجر و مرضیه =)
خارجکیا هم الا فیتزجرالد فقط
ویولنم که دیگه بذار و برو تا وختی ودیم هست و ایتزهاک و اینا =)

نگار سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:25

لاگ :
http://

سلام حاجی .ـسلام آخوند سلام شیخ الله!
سلااام آقا!!



-یه بار میحرفیدم بایه گنده ای(منظورم به خیلی ازم بزرگتر بودنشه)
یه بحث کاملاعادی
یهو پرید باخشم بهم که اینقدشما شمانکن!.
من که میدونم ازم بدت میاد
چرا بهم میگی آقا

خشکم زد:|
شماهاچرافکراتون ناجور میشه بابستن یه آقابه تنگ اسمتون؟؟
یکی فک میکنه ازش متنفری یکی فک میکنه عمامه به سره

واقعن؟ خشمیده شد طرف؟!
اینو که من بداهی گویی کردم آقا و اینا رو D: در حالت کاملا کلی، عصن با پیشوند و پسوند حال نمیکنم. همون میثم خال خالی خالی D: رو حالی تر می حالی.م.
حالا بگیر بیاد: سلام فاتمه کماندو =)))

صالحه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 20:51

نگار میخام یه پست بذارم:
عنوانش باشه:
""خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن""

بعد بنویسم
بازم شراره همه رو دیوونه کرده
مامانش موهاشو عوسکی شونه کرده


شاید کمی از تیره روزیم کم شد...
تو این سبک میپسندی میثم؟

از قدیم ملت تو اشتباه بودنا، آخه خوشگلا که خودبه خود میرقصن =))

شراره کیه؟ D: اینو نشنیده بودم دیگه @_@ باس جالب باشه ~_~

من؟ والا تا حالا اینا رو گوش نکرده م نمیدونم می پسندم یا نه !_!
یه مدت قبل، با یکی از دوستام گفتگو میکردیم، گفت: «من قمر گوش میکنم» منظورش قمرالملوک وزیر بود (البته سنتی گوش میکنه ولی حرفش اینه که مثلا از قمر و امثالهم خوشش میاد). بهش گفتم، بدبختی :)) گفت تو که بدبخت تری کلاسیک گوش میکنی خخخ
آره من ویولن کلاسیک گوش میکنم.

نگار دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:18

خستم کردی آقامیثم( شوخکانه)
من به این روشنکی!

همچی میگی آقا! به یاد ع.م.ا.م.ه میفتم ‎:-]‎ عاغا خودتی ‎:-\‎
اره قبول این اواخر یکم ترمز دستی رو رها کردید، یکم.

صالحه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 20:05

کلا مشکوکی به ما:|

دخترای تیره روز، مثه تو و نگاره، شک برانگیزن! حالا بگو ما تیره روزیم! بهله شما. اگه تیره روز نبودید این همه تیره و تار نویسی نمیکردید /=

صالحه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:40

تازه منو نگار هر دو عینکیم
اصن چشامون سو داره بخاییم چش بزنیم!!؟
والا

هان پس اینجا براساس شکست نور شکست چشم رخیده! کیو میخاستی بچشمی که خورد به من طفلی :(

نگار جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:44

چشم خورده باشی هم مقصرخودتی!
آخه هی جلو ما میگی :گل پسرم..جینگولم..خوش تیپم!!!!

خو پس دوروغکی بگم زشتم پنچرم خیگم و چاق، اینو باش، تو با یه هویج طرفی D:

صالحه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:16

منو نگار از همه بی ازار تریم
باید بری سراغ هشتا دوس دخترت:دی

مسجد نساخته گدا دمش نشسته! کدوم دوس دختر، دختر ‎:-()‎
اتفاغا تو و نگارجکه مشمول شکید ‎;]‎

نگار پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 21:38

من چشام شور نمیزنه

باس یه تست NaCl بدی معلوم بشه چقدر خرده سدیم داری ‎:P

صالحه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 00:59

اصن از کجا معلوم دخترا چشت نزده باشن؟!
هنو خوب نشدی؟؟

اره اتفاقا باس به تو و نگاره شک میکردم D:
کاملا نه اما خوبم، پس بدم؟

نگار سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:25 http://beach2019.blogfa.com

بایدبرم رواین چیزایی که گفتی تحقیق کنم ببینم کی هستن اصلا
گفتی
سیاست فرزندیک فاحشه س
بابام یه جمله توهمین مایه هاداره!
باهاش حرف نمیزنم دراین موارد(بابابام)
ازیه جبهه ی خاص پیروی میکنه!نه این وری یه نه اون وری
یه اشخاص خاصی روفقدقبول داره
بابقیه هم حال نمیکنه
البته که بابای من حوزه ی مدیریتش زیادی کوچیکه واندازه ی یک رای هرچارسال میتونه نظرشواعلام کنه

نمیخاد باااووو ارزششو نداره عصن
اره میگن سیاست پدر و مادر نداره
بهتر که نمیحرفی در مورد سیاست با بابا
هر کس کسی رو پیروی میکنه که در دنیای مجازی تحلیلی خودش بعنوان فرد/افرادی همفکر تلقی میشن
هممون همینطوریم بجز خواص D:

نگار دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:34

سگ هم شرافت داره
صحیح است!%

بله، ولی فقط آدمه که خلاف شرافتش مختاره که عمل کنه!

نگار دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:33

ربنای شجریان که قضیش کلا سیاسی یهـ.
خودش نخواسته پخش شه

نگاره، ربناهه رو فلانی دستور داد پخش نشه و یه مدت هم اوایل دهه 70 پخش نمیشه (همون اذانه و بقیه ادعیه و مناجات ها هم به همین ترتیب) اما بعد کم کم اینها رو پخش میکنن (علی رغم اینکه دستور جدید و یا دستور ملغی ساز قبلی هم نمیرسه!). بهرحال، شجریان (من هیچ جانب داری از این شخص و دیگر اشخاص و فلانی نمیخوام بکنم) بعد از اینکه از شغلش تو صداسیما استعفا داد (مثه حسن ناهید و...) درخواست کرده بود که در ازای پخش کارهاش، صداسیما حق پخش کارهاشو بهش پرداخت کنه. و این سیاسی نیست و نبود اما این رسید به ماجراهای انتخابات دهم. اینجا یه موضوعی هست که تا حالا بهش پرداخته نشده (لابد خوشایندشون نبوده)، اینه که این ماجراها تبدیل شد به چندین چماق و آلت دست. یکی از این چماق ها، راه رو برای حمله کردن به شخصیت نخبه های اجتماعی باز کرد. شما می بینی وقتی زندانی های اون ماجراها رو نشون میدن بعضی از چهره های خاص رو نشون میدن (مثلا هاشیموتوها خخخ صفایی فراهانی و ...) با اینکه دست کم سران چندین حزب جامع کشور تو زندانی ها بودن (مشارکتی ها، کارگزارانی ها، اصلاحاتیا و...) اما بعضی ها باس آبروشون بره بعضیا نه. یکی از افرادی که بدلیل ابراز مخالفت هاش، مورد بیزاری قرار گرفته بود و از این طریق پرونده ش رو بستن این بابا (شجریان) بود.
سیاست فرزند یک فاحشه س که بنا به مقتضیات و منافع، عاغایون گاهی همه مدعی پدریش میشن و گاهی همه منکر!
تلخه!

صالحه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:29

چش نخورییی

پس میخاستی اعتراف بگیری عارهه؟؟

هوووم صحیح

-با یکی از دوستا درباره موسیقی حرف میزدیم ک رسید ب قضایای فتوا های عجیب و غریب... من رسما سرم سوت کشید:| -

عصن واسه اینکه دخترا چشمم نزنن خدا منو مریز کرده تو خونه موندم D:
با اجازه بزرگترها بع.له

این فتاواشون اونقدر بی اساسه که سال ۱۳۷۳ فلانی نامه میده به صداوسیما که اذان موذن زاده و ربنای شجریان رو چون با صدای کشیده (و احیانا هنری) خوندن پخش نکنید!

صالحه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:38

از این زاویه ک خوبی
این فیلمو ندیدم
گفتم از این سبک...
میزنن همیدگرو شتک میکنن اونم ب طرز خنده داری!از روی عکسی ک گذاشتی گفتم...
شاید چیزی ک مد نظرته اصن شبیه اونی ک فک میکنم نباشه؟!

من که از همه زوایا مقبولم (-B اهم اوهوم =)

میدونستم که ندیدی، خواستم اعتراف کنی تا معلوم بشه که کامنت بوالهوسانه ای گذاشته بودی :|
نوچز، اینجورکیا که فچ میکنی نیس. ما جزغاله ها خخخ هر چی نداشتیم و بهمون نرسید، (اونروزا که عاغایون فتوا میدادن علیه خیلی چیزای مسخره و ویدئو که دیگه الان عصن نیس خخخ جرم بود اوه مای گااااد) لااقل گلچینی از دنیای هنر رو بهمون تزریق کردن ^_^

صالحه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:30

من هیچ وقت خوشم نیومده از این سبک فیلم:|

پس از منم خوشت نمیتونه بیاد!
حالا مگه این فیلمه رو دیده ای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد