من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

ملامت

از عزت تا ملامت، نمیدونم چقدر راهه اما، مسیرش سهل الوصوله.

افسار خرتو با وسواس مضاعف محکم بپیچ به دور کمرت،

چون رد سم این خر رو با طلائی ترین گنج،

با لحظات نابازگشتنی،

نقاشی میکنن.

و اگه من جای تو باشم، میگم نه.

هر چیزی به جز اونچه که شایسته تعظیم کهکشان ها باشه،

نه خواهم گفت.




...
و خر خود را پیش خواهم راند؛ دسامبر تا دسامبر.

--
پی نوشت:

نظرات 9 + ارسال نظر
صالحه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 14:10

ارهههه
ما را به چشم سَر مبین ما را به چشم سِر ببین!!!

همیشه خوفناک بااااد

چ خبر عاغو؟؟
اصن به طرز عجیبی از اعماق وجودم احساس خوب دارمم:)))
بقول شاعر گفتکی:و چه سبزم امروز....
تو چطور مطوری؟؟؟

سر و سر @_@ چه مخوفناک S-:
تو هم همیشه قشنگ ببادی =)

خبر هم اینکه سالی از اعماق ووجودش احساس میکنه که خع.لی خوب و قشنگه ~_~
عصن سبز بودن اصل زندگیه #_#
من که میدونی، رنگین کمانم =) و هر چقدرم که فسفری هم که باشی بازم به گرد من نمیرسی D:

صالحه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:21

من همه جوره قشنگم :d


عاااالییییییی ام
بسیار عالییییییی
تو چطووووییی؟؟؟

آره؟ راس میگی @_@ کو؟

منم خوفناکم ^_^

صالحه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:49

چرا اونجوری نگا میکنی؟؟؟

بلی:)

اونجوری قشنگ تر به چشم میای D:
چوتور موتوری =)

صالحه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:48

استغفرالله!!!منو چ به این حرفا!!!

تو رفیق شفیق و عزیزی:))

سالی !_O
آره؟

صالحه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:47

=)) دیوونه
استاد خوبه کع D:
استاد بزرگ؛ استاد چیفو(تو پاندا کونکفو کار:دی) استاد اعظم
استاااااااااااد(دانشجو دخترا طی فرایند خر کردن استاد)
خلاصه استاد چیز بدی نی کلا!!!
تازه کلی هم کلاس داره:دی


خوب و خفن ؛))

آها یعنی داشتی خرم میکردی ؟_؟ یره من که خرت هسته ام که !_!
استادی نمیخوام =| همون میثم خع.لی دوچیانه تره =)

صالحه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:38

زودتر خوب و خفن بشی استاد:)

استاد کیه دیگه ‎:|‎
حالا درسته از مردها بدت میاد ولی من خیلی هم مردونگی تو وجودم نیس تا حدودی روی نامردیم هم حساب کن که خیلی ازم بدت نیاد و بهم بگی استاد ¬_¬
به مردها میگی استاد؟
همونطور که همیشه گفته م، من همیشه خوب و خفنم ‎=]‎ فقط تو هم مثه همیشه درازای دماغمو ایگنور کن ‎:P

صالحه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 20:27

چرا...؟

صالحه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 00:40

خوبم:))خوبی؟

چه بهتر که خوبی =)
من که فعلن نوچ نوچ نوچم =|

صالحه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:19

چیشده؟O_o

چوتوری سالی =)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد