من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

کاف بین دو سین

یه مطلبی رو در رابطه س ک س و تحریف آزادی میگم


دکتر شریعتی : آزادی ! خواهم که تو را به تخت بنشانم .

اول از همه، آزادی یه احساس هستش که فقط در پرتو آزادگی، حیات پیدا می کنه، این یه تعریف کلی هستش و مطلقا غیر از این نخواهد بود .


امام علی (ع) : بنده شهوات اسیری است که هیچگاه از اسارت آزاد نمی شود .

اینکه تمام رسانه های غیر اسلامی، از راه های مختلفی وارد باتلاق س ک س شدن، واسه اینه که همه رو به بندی بکشن که تنها راه نجاتشون آزادگی باشه، و از طرفی ندای اسلام عزیز رو که باعث آزادگی هست رو همه جا سعی در خاموش کردن و یا تحریف دارند . مثله وقتی که از ایران اسلامی فقط چادر مشکی رو به تبلیغ و تعریف و تمثیل می برند .

اونها می خوان مردم رو از آزادگی به "اسارت منتخب" ببرن، گفته بودم اختیار با همه هست اما قدرت عمل نه ! اما اینجا دارن قدرت عمل رو به کسانی که بهشون لبیک میگن، تزریق می کنن، دعوت های بسیار متعدد و رنگارنگ،با تمام قدرت رسانه ایشون، با آلوده ترین مخلوق آدمی یعنی پول .

هم جنس گرایی سران مذهبشون، اون به اصطلاح پاپ هاشون ! فرض کنید دوتا مرد با هم ازدواج می کنن یا دو تا زن با هم ازدواج می کنن !

چقدر حقیر !

این دام از روز ازل برای آدم نهاده شد و به طور مداوم گسترده شد و شاخ و برگ پیدا کرد و متاسفانه از همه پرده ها گذر کرد، از پله دوم طبیعت بدوی گرفته تا آن سر تلاش .

با تبلیغات گسترده و همه جانبه، مردم رو به انواع س ک س، دعوت می کنن و حتی آموزش می دن و واسه اینکار از خواننده های معروف و هنرپیشه های معروف استفاده می کنن :(

پولی که توی برره بود، همه جای دنیا هست ! با همون قدرت !

روزی نیست که فاکس نیوز، از س ک س، توی صفحه اول مطلبی رو نیورده باشه، واقعا مسخره است، آخه کجای دین یهود و مسیح، بهشون اجازه بی پروایی تو س ک س رو داده ؟ اصلا بی پروایی نه، اجازه س ک س نامشروع کجای دینشون، داده شده ؟

اونجایی که میگن آزادیه، چرا محجبه ها رو توی مدارس و اداره ها، راه نمی دن ؟ چرا حجاب ممنوعه ؟ چون نگاهشون به زن، مثه نگاه به یه برده است که برده باید تا آخرین توانش کارهای مشقت بار بکنه و وقتی نتونست کار بکنه، بندازنش دور، حالا زن هم از دید اونها همینطوره، تا وقتی لذت آوره یعنی توان کار کردن داره، پس ارزش هم داره، وقتی تا تهش رو مکیدن، مثه پوسته خربزه میندازنش دور !

پس اگه قرار باشه زن آگاهی پیدا بکنه که "من به عنوان یه آدم از لحاظ حقوق اجتماعی چیزی از مرد کمتر ندارم" اونوقت دنیایی که صاحبان بی شرف پول و سیاست می خوان درست کنن تبدیل به خرابه میشه . پس همه تلاششون رو می کنن تا زن رو محصور در همین زندگی "آزادی نما" بکنن .


28 مرداد 1388


نظرات 1 + ارسال نظر
شورشگر چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:57 http://www.shureshgar.com

این هم نگاهی بود!

نگاه یه چشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد