من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

آغاز فصل . . . فک کنم سوم

بعد از مدت ها


مطالب وبلاگ رو به سه قسمت کلی تقسیم کردم، ولی اینا که چهار تاس ! اصلا این همه وقت که نبیدم داشتم به همین می فکریدم، موضوع بندی خوووبی شد همممم، منم خوبم ;)

توی این موضوع بندی فقط دسته اولش یه کار جدید و جدیه، می خوام توی این قسمت روشنگری کنیم، عمق روی و حقیقت یابی وقایع و جریانات روزگار به طور وسیع. ایشالا

فعلا هم درگیر خرابی ماچینمم، راستی نگفتم، با این پیکانه رفتم سه راه سلفچگون دور بزنم :) از جاده رفتم بیرون تا بفهمم وقتی که هی مدام زمزمه می کنم :

بیا و ظلمت ادراک را چراغان کن که یک اشاره بس است

ممکنه جاده جلوی پام، یهو تبدیل به تپه خاکی بشه و با نوک پیکان بری تو دلش .

خلاصه پیکانه داغونید :(

در حال ریکاوریه :)) ایشالا توی همین هفته، درست میشه

فعلا .


بسم اله

امروز چندمه !

دو تا امتحان دیگه دارم، مهندسی اینترنت و یه چیز دیگه هم بود ممممممممممم هولم نکنین مممممممممم اهان اس کیو ال .

وای سهراب ی تر رو بگو که اصلا فراموش شده !

می دونم که خیلی منتظر میثم هستین

ایشالا بیایم به قولایی که دادیم عمل کنیم


دوستان لطف کنن کامنت دونیاشونو وا کنن

برم تا کسی نفهمیده ;)


الحق مع علی و علی مع الحق

میلاد امام علی (ع) مبارک


نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:51

سلام میچمی.
خوبی؟
میبینم که تو هم کم پیدایی!!!!!!!
هر جا هستی موفق باشی

سلامنو علیکم :)
به به
مرسی شما چطوری
از برو بچز چه خبر
انگار نیروی بی پایان، ته کشیده ! یه مدت هر چی سر می زدم فقط میثم بود می نوشت
سعادت شما ارزوی ماست

مادام یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://yasekabood67.blogfa.com

مرسی میثم . لطف داری . خسته ام خیلی ..... یه عزیزی می گفت واسه معتاد شدن آماده ام ! تو چرا کم میای کجایی پسر ؟

آزمایشت که مثبت در اومد ! یعنی می خای بگی معتاد نیستی ؟
لطف ان کرد، که داشت، بی لطف ایزد ما سایه ایم .

منم درگیرم، کارم زیاده، درسم تلمبار شده روهم
مرسی
.
.
.
.
.
.
راستی چرا اینجوری می کنی با نوشته هات، یه روز میایم یه شعر نوشتی یه مدت بعدش دلتش کردی یه مدت بعد یکی دیگه و باز دلت و . . . .
دو روز کامنت دونی باز بازه، چار روز قلف !
انژکتورش کن، کاربرات همه اش ریپ می زنه، تازه مصرفشم بالاس !

مادام دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:55

راستی من دیگه شعر نمی گم . احساس می کنم کمم واسه این کار همون مادام شهلا ی خالی بهتره :)

اشتب می کنی دیگه نگی
احساس می کنم شعر کمته

مادام دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:54

از ۲۶ آذر تا ۱۶ بهمن میشه چند وقت ؟ از ۱۶ بهمن ۸۸ تا ۹ فروردین ۸۹ چقده؟ خودت که کمتر از من میای پسر جان قضیه دیگ به دیگه ؟ :D دسته بندی هات جالبه البته فعلا فقط اسامی شو دیدم . ایشااله ٫یکانت هم زود خوب میشه میاد سر خونه و زندگیش :D راستی عید تو هم مبارک

دیگ تو دیگه ;)
پیکانه رو که فروختم ! مگه نگفتم ؟
ممنون سال خوبی داشته باشی

شاهین پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:13

این هفته کی میاد ایشالله

:)
سلام
اومد و رفت و تموم شد و پیکان فروخته شد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد