من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

شنیع‌ ترین قدرت

خدایا !

شکر که میثم یه دختر نیست .  


شرم آوره، اسفناکه  


دخترا خدا بهتون صبر بده .


از شدت تاسف و تاثر، هنر در گودترین انزوای سر انگشتم، بلرزید و گم شد .


در راستای رفتار با جامعه زنان ; بجز قدرت های حق طلب، سایر قدرت ها به دنبال منافع خود بودن .




منظورم از اسلام، منحصرا دین اسلام نیست، علی الخصوص اسلامی که در ایران به خورد مردم می دن .

منظورم از اسلام، قدرت هایی هستن و اصلا وجودهایی هستن که سراپا طالب رضای حق هستن، و هر قدرت دیگه ای غیر از این نوع قدرت ها، همه به زن حمله کردن، شاید در ظاهر منادی آزادی زن و حقوق زن باشن، اما در حقیقت، نیت متضادی در رفتارشون هست .


۲۸ اسفند 1388

نظرات 1 + ارسال نظر
301040 پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:24 http://301040.blogsky.com

احتمالا این نوشته رو در راستای یه نوشته ی دیگه نوشتی. چون هر چی سعی کردم به صورت مستقل بررسیش کنم، سر و تهش رو پیدا نکردم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد