من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

تا سقف سحر

دوش دور از رویت ای جان، جانم از غم تاب داشت

انرژی عجیبی تو گلوی سحر گیر کرده، الف لام میمه یا دریچه ای بسوی آزادی ؟ 


امروز فکرمو سیاه چاله با خودش برده بود، آخه خیلی عجیبه ! نور رو هم می خوره ! از دورترین سیاه چاله تو دل فضا، تا دعای سحر چقدر راهه ؟


دلم واسه شجریان خیلی سوخت، نباید وارد سیاست بی شرم و حیا می شد، اگه شبکه اصفهان ربنای شجریان رو نمی ذاشت، حال و هوای ماه رمضون رو هیچ چیزی برام زنده نمی کرد .

اینکه مسئولین صدا و سیما اینقدر بی خیال برخورد می کنن، نشون میده که از این اتفاق خرسند هم هستن .

وقتی اون اعترافای مجرمین رو علیه هاشمی رفسنجانی حقیقت خوار، فیلتر می کنن، برام عجیبه که هر حرف نابجایی که شجریان می زنه رو با کمترین فاصله زمانی، پخش می کنن !

تخریب شجریان، یعنی تخریب نهضت موسیقی ایرانی، به شدت مخالفم .

صدا و سیما حتی نماز جمعه هاشمی رفسنجانی رو برای حفظ آبروی این سیاه چاله، فیلتر کرد، اما کمترین توجه مثبتی رو نسبت به شخصیت شجریان، نکرد .


در مورد منزوی کردن موسیقی اصیل ایرانی حرفای زیادی هست، فقط به همین نکته بسنده می کنم که عدم پخش ربنای استاد شجریان نمونه بارز و بسیار تاثیر گذار همین هدف ناپسند و البته نادرست مسئولین هستش .


۱۹ شهریور 1388