من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

سایه شاهد

از اولین مهمونی هایی که از بچگیم یادمه تا حالا، اینجوری بلدم که یکی دو روز شایدم بیشتر، بسته به مهمونیش، میزبان خودشو اماده می کنه

من هر چقدر که به مخم فشار میارم می بینم هر جا که رفتم مهمونی اول سلام کردم !


تقویم و تی وی و رادیون میگن پنشنبه روز اول رمضونه، فردا (فردا که نه، الان بامداد چارشنبه اس) چارشنبه اس .

یادمه تو پست "تا سقف سحر" گفتم تازه داشتم با رمضون رفیق می شدم، حالا رفیق تو راهه، فردا رو میرم پیشواز، میرم سلام کنم .


تا اونجا که من خوندم و بلدم "سایه" تو ادبیات ما، با "سایه" تو شعر سهراب، تفاوت اساسی داره، به نقاشی های سهراب دقت کنید "سایه"ها رو ببینید چقدر تو نقاشی هاش ادم رو به فکر می بره


به قول سهراب، سایه هر وجودی رو بدون درک کردن وجودش نمیشه درک کرد، به سایه یه سیب جذب بشید، چه چیزی در ذهن شما ایجاد میشه، وقتی سایه یه سیب رو می بینین، اینکه "حتما یه سیب هست" . اونوقت جستجوی شما به دنبال سیب میره، پریروز مغازه همسایه بغلی مون دیدم تقویم رمضونی چاپیده بودن، دو سه روز پیش از رادیو ربنا پخش می شد، این چند روز همه جا می شنوی رمضون رمضون رمضون . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
اریرا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:47

میثم بیخیال
حق باتوهست ولی بذار شعبان بمونم با زبون و دل خودم راز ونیاز کنم

:)
شعبان یا رمضون، اونطوری باش که می دونی خدا دوست داره

اریرا شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:25

:( خب نمازی که نمی تونم حواسم و جمع کنم که
نمی شه نماز
میثم من از ته قلبم به خد ایمان دارم
روزه نمی گیرم ولی مراعات می کنم
نماز نمی خونم ولی با دلم عبادت می کنم

نماز نمازه
اریرا به نظر میاد با اصل خودت روراست نیستی
من که یه نماز نخوندم و یه کار مثبت هم نکردم که حتی خودم ازش راضی باشم
کی از نتیجه عمل معنوی خودش می تونه رضایت داشته باشه ؟ اصلا این یه اشتباه بزرگه
امتحان کن، تا صدای اذانو شنیدی ، یا وقتی فهمیدی که وقت نماز شده، هر کاری داری بذار کنار، برو سراغ نماز

روزه بگیر که بفهمی راه خدا با راه راحتی در یه خط نیست .

اریرا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:22

چشم ولی دختر بدی هستم نه روزه می یگیرم نه نماز
اخه روزه بگیرم محو میشم

روزه بگیری محو می شی ؟
یعنی چی
یعنی توانشو نداری ؟
خب شرع گفته که تا ساعتی که می تونی بگیری رو بگیر
نماز هم اگه بخونی محو می شی ؟
اونوقت قلبت رو با این حرفا تونستی جمع بزنی ؟

اریرا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14

روزه نماز قبول باشه میثمی
من و یادت نره ها وقت سحر وقت افطار

سلام مرسی
نماز روزه المیرا هم قبول
تو هم برای همه دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد