من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

رد الشمس یا قربان

یه نکته ای در مورد عید قربان، اول اینکه عجب عید عجیبیه خدا وکیلی :)

به نظر من به احتمال زیاد عید قربان و واقعه ردالشمس از یه جا آب می خورن

حالا که دست فراغتم به حجم تاس ارشد خشکیده، اصلا وقت ندارم ولی اینو نوشتم که یادم بمونه بعدا ببینم چیزی براش می یابم آیا یا خیر :)


چندسال بعد، پی نوشت:

«به نظر من به احتمال زیاد عید قربان و واقعه ردالشمس از یه جا آب می خورن» خیر از یک جا آب نمیخوردن! عید قربان، عمیق ترین «اعتماد به نفس» رو به من می بخشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
dnd528 جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 http://www.dnd528.civ.ir

896523032514گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد