من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

شرافت گمشده

یک جمله از گفتگوی کنستانتین و گابریل تو فیلم کنستانتین


گابریل: فقط در هنگام ترس، ضمیر شرافتمندانه ات رو می بینی

نظرات 2 + ارسال نظر
madam پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:23

mibinam k kheili naboodam.dg boland boland nminvisi?halam greftas meysam. daram vase arshad mikhonm ama motmaenam hichi nmisham tahesh emsal.
y seri majerahaye khafanam pish omade k dg b cheshmamam
etemad nadaram . kolan depam ama pa barjam;):D
rasti delam vasat tangide bod

باز خوبه که می بینی که
کجایی تو، من فک می کردم دیگه الفاتحتو باید بخونم
نمردی تو، عجب جونی داریا ;)
ارشد می خونی ؟ شاید بتونم کمکت کنم، چی می خونی ؟
اگه منم دختر بودم احتمالا واسه جمله آخرت باید می نوشتم "آخی عجیجم منم دلم برات تنگیده بود" D:

top885 جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:46 http://www.top885.ccz.ir

76532036244بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top885.ccz.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد