من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

دفترچه سوالات کارشناسی ارشد آی تی 92

خب دیگه ! دیدم دارن زور میگن دفترچه کنکور رو دارن می فروشن منم خریدمشو در اختیار دوستان قرار میدم.

مجموعه سوالات آی تی 92 سراسری دانلود کنین

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته پاکپور سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://fereshtecamp.blogfa.com

سلام.واقعا ممنون. خیلی خوب بود. خدا خیرتون بده.
موفق باشی.

سلام
ممنون
همچنین

مادام چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:19

بد نبود
یه کنکور دیگه هم دارم
نمیگم چون می خندی تو هم مثل بقیه اما برام دعا کن اون کمکورم مهم تر از این کنکورمه:D

چیه مگه !
چرا بخندم ؟!

خاموش جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:40

می بخشی دیگه اون جا نمی تونستم بجوابم
نظرت موند برای خودم ;)
من کنکور کامپیوتر بدم؟!!!! (مگه بیکارم D: )
بدون مدرکت چه جوری دانشگاه راهت دادن پس؟!!!

سلام خاموشی
خاموشیا بیا هولت کنیم یا هولت بدیم حالا باز بیا بگو هول نه حول :)) تا روشن شی
بیکار که هستی =)
خودشون نامه نگاری می کنن می فهمن که کی چه کاره اس البته ریزنمرات و فک کنم موقتشو رفتم علی الاجبار گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد