من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

عیار خالص

دیالوگ بین نوبوتادا و نیتن

سینمایی آخرین سامورایی

 

Nobutada: - Please forgive, too many mind

? Nathan:  Too many mind

Nobutada: Mind sword, mind people watch, mind enemy

Too many mind

No mind

Nathan: - No mind

 

شما رو نمی دونم ! اما من اینو خوووب فهمیدم که یک شرط به No Mind رسیدن، وفاداریه. رسیدن به آبی، بدون وفاداری محاله ممکنه.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیست رنگینگ دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:11 http://www.20ranking.com

سلام
وبلاگ نازی داری رفیق
میگم به سایت بیست رنگینگ هم حتما سربزن تستش کن
×- افزایش رتبه گوگل داره
×- افزایش الگسارایگان داره
×- افزایش ورودی های گوگل داره
×- از همه هم تر افزایش ترافیک داره
یادت باشه اولین سامانه افزایش رایگان تو ایرانه

آدرس :http://www.20ranking.com

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد