من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

لذتی که بردم هدیه به شما

اول هفته که از کلاس بر می گشتم اینو دیدم و چند دقیقه ای رو لذت برم حسابی

دیروز صبح که میرفتم کلاس چندتا عکس ازش گرفتم. اینم یه هدیه به شما :)

دیگه کم کم داره نقطه عطف پریودیک طبیعت فرامیرسه :) عادت سبز درخت :)

اگه بدونی زیر این درخته که وایساده بودم چه بوی خدای توابی میومد

بین چند تا زنبور عسل که با این شکوفه های ماورایی گرم گرفته بودن و من، چه تبریک ها، چه خوش آمدها، چه حسادت ها و چه خوش بادها



درختی که شکوفه کرده، بخشیده شده ؟ خودش چی، خودشو هم بخشیده ؟

من که فک می کنم هر لحظه ای که از راه میرسه اولین حقی که به گردن ما داره اینه که تو اون لحظه شکوفه بزنیم، متولد بشیم تو اون لحظه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد