من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

قر کف پام گیر کرده

آنکس که مرا طلب کند، می‌یابد

.

.

.

.

آنکس که من به او عشق ورزم، میکشم او را


جالبه ها، میگن خشت اول گر نهد معمار کج باید قید کمر راست رو دیوار بزنه :)) هر چیزی روی پاهاش می ایسته خب !

لطفا مواظب زیر پاهاتان باشید مبادا سرتان هوایی بشود و زیر پایتان خالی.

لطفا به زیر پاهاتان بنگرید، تاریک بود چراغ قوه قلب تان را روشن کنین.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:59


میشه حذف کنید نظر رو!

نوچ نمیشه ;)

مریم ( خصوصی) سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:58 http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


اول سلام و عرض ارادت و احترام
دوم تشکر بسیار ویژه برای لطف و محبتتان که به وبلاگ من دارید.

یک چیزی بگم بعد : من گفتم همه وقت کم دارند !
اصلا قصد جسارت و منظوری نداشتم ! ک لازم به شرح دانستید و نوشتید.. منظورم خودم شما و همه و همه بود !
خودم من هم از دسته کسانی هستم ک سخت سر مشغولی دارم ! گاهی در طول روز برای خود ِ خودم 5 دقیقه هم وقت پیدا نمی کنم !
یه نمونه فردا کلاس دارم و استاد ریاضی حل مسائل ریاضی رو ازم خواسته که فردا باید با توضیح به دوستانم ارائه بدم ! همین الان از سر آن مسائل بلند شدم و ادامه هم داره هنوز احتمالا شب بیدارم !
اما ..
چقدر نگاهتون عمیق و زیباست ! این نگاه و نگرشی که دارید قابل تحسین است و من هم تبریک !

پاسخ کامنت های امشبتون رو فردا شب با حوصله و دقت بیشتری می خونم و میدم و بعد تایید میکنم.

براتون در تمام مراحل زندگی و بخصوص این همه کار ک سرتون ریخته و سخت با آنها مشغولید .. آرزوی موفقیت دارم.

خوشحالم از اینکه به وبلاگم آمدید .
عرض خوش آمد را اینجا تقدیم میدارم.

آهان .. اگه یه کم عمیق تر ب پاسخ های من نظر بیندازید :) منظور من هم تقریبا با نظر شما یکیست ! :))
سایه اگر جای خالی ست !
من هم تقریبا منظورم این بود ...
حالا تا فردا بادقت بیشتر ! الان عجله دارم. کارم را تمام کنم که صب زود کلاس دارم !

وقت بخیر.

سلام و ارادات و احترام :)
خاهچز
من همچین چیزی فچ نکردما فقط گفتم اینجوریاس که سرم شلوغه
نگاه شما که زیباتره که نگاه منو زیبا می بینین
مرسی منم ارزوی شما رو برای شما دارم
خب اولش هم اینطوری برداشت کردم بعد که توضیح دادین یکمقدار عوضی شدم ;) بعد حالا که میگین بهتر می فهمم
بله سایه جای خالی صاحابشه، حالا کو نگاهی که سایه خدا رو ببینه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد