من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

خدا کنه روز باشه

ولی مکالمه یک روز محو خواهد شد

و شاهراه هوا را

شکوه شاهپرک های انتشار حواس سپید خواهند کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:18 http://ptciranian.blogsky.com

سلام
لطفا اگر از اون دست افرادی هستی که معمولا روزی نیم ساعت دسترسی به اینترنت داری این مطلب http://www.ptciranian.blogsky.com/pages/ptc/ رو از وبلاگ بخونید واگر هم سوالی داشتین از فرم تماس با من اقدام کنید .
مطمئنا اگر جدی بگیرینش ضرر که هیچ ؛ سود سرشاری براتون داره .
میشود از وبگردی درآمدی در ایران داشته باشید البته قانونی و با مجوز وزارت ارشاد
موید باشی وموفق

سلام
باشه یعنی ما خودمون نا سلامتی تجارت الکترونیکی هستیما
بازاریابی وابسته پول تو جیب تو نکنه از جیب من در میاره :)
البته می دونم این پاسخ رو نیستی که بخونیا :)) ولی دیگه خب دیگه ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد