من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

شجاعت کجاس

سینمایی شجاع دل Brave Heart

دیالوگ ویلیام و پدر


قلب تو آزاد است،

برای پیروی از قلبت، شجاعت داشته باش.


Your heart is free

Have the courage to follow it

برای اونایی که دنبال رهایی می گردن

اونایی که می خوان به سطح بزرگ برسن

برای اونایی که دنبال فانوس می گردن

همه چیز تو قلب ماست، باید قلب مون رو پیدا کنیم، حسش کنیم، از قفس سینه بیاریمش کف دست، بذاریم حرف بزنه، فرمون بده، ما رو با خودش هر جا دووووس داره ببره.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:21

سلام .
خوبین ؟

منشاء قلب ما بله آبی ست که آرامش را رقم میزند در لحظهات جاری مان .

نیستین ؟!!!!؟؟؟

سلاوم مرسی
خوبیو

هستم !! چطور؟! به نظر میرسه نباشم!؟
اره، این که شما گفتی هم هست، درسته :)

مریم یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:49

برای اونایی که دنبال رهایی می گردن ..
جستجویی لازم است ..

قلب را از پستوی چند رنگ های پریده ی دنیا جدا باید کرد .
و در فرازی بال و پرش داد که رنگ آبی آسمان را با تمام وسعتش بتوان در آن جا داد !

کسی که بدنبال سطح وسیع آسمان است .. فانوس بکارش نمیاد .. خورشیدی لازم است !
به وسعت نور یقین .


سلام . :)

فانوس هم بکارش میادا ;)
ولی اصلا رنگ آبی منشاءش قلب ماست !

سلاوم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد