من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

همشو نخور، لااقل یه ذره سنگ باش

فچ می کنی سیاه چاله چیه ؟ منم! هر کسیه که نور رو بازتاب نکنه! مگه خدا نمیگه من نور آسمان ها و زمینم ؟ چقدر از این نور رو منعکس می کنیم ؟ هر چقدر منعکسش نمی کنیم به همون اندازه سیاه چاله ایم که نور رو هم می خوره!

نگاه کن! فک می کنی بیشتر از یه سنگ بودن، یا نه، اصلا در حد یه سنگ بودن چی میخواد ؟

اون نورتون بود که تو دیالوگش به نقل از انجیل گفت، من روشنایی دنیا هستم ... یه ذره فیزیک رو بلدیم دیگه هممون، هاون ؟ یه چیزی وقتی دیده میشه که نور بهش تابیده میشه و نور رو بازتاب می کنه، ما چقدر روشنایی دنیا رو بازتاب می کنیم ؟

هی میگین آدم اشرف مخلوقاته، حالا واقعنی من آدم ترم یا سنگ ؟

هر چقدر آدمی، همونقدرش رو نشون بده خب! مگه چه اشکالی داره ؟ ماه که از اولش شب چهارده نیس! یه شبش چهارده س! ولی به هر اندازه که نور بهش بتابه، بازتابش می کنه. حالا خدایی نگین که نور به ما نتابیده ها!

ببین این سنگ رو تو آسمون، داره نور رو بازتاب می کنه، خب بذار اسمشو نخایم بگیم که ماهه، جنسش از سنگ مگه نیس؟



برگی از شاخه بالای سرم چیدم

گفتم آیتی بهتر از این می خواهید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

از دیشب نمیدونم چندمین باره که میخونم و باز از اول !

عمق نوشته هات همیشه خوشحالم می کنه !

بازتابی نور .. به نوع و سطح هم بستگی داره و فاصله حتی !
فاصله کانونی رو یادتون هست دیگه ؟!

و هرچه این فاصله بیشتر عمق این سیاه چاله هم عمیق تر و در نتیجه تاریک تر و رخب مسلمه که نور در این تاریکی گم تر و ناپیدا تر.


و انسان چه زیباست وقتی در این نور و روشنایی بشود مثال ! حتی همون حلال اولین شب قمری تا که بخواد برسه به قرص کامل !

خیلی دوست داشتم این پست رو.
مرسی.

راستی سلاوم .
داشت یادم میرفت ها !
حواس که نیست که :)

مرسی لطف داری :)
اره یادمه فواصل کانونی و عنبیه رو :پی
سلاوم
حواست پرتابه ها ;)

اسکریپت دونی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:38 http://script2ni.ir

سلام دوست عزیز سایت خوبی داری
میای تبادل لینک : http://link.script2ni.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد