من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

باور کن که باور نداری

میگن خدا عفو می کنه! میگم چند تا باور داری که خدا عفو می کنه؟ عفو می کنه واقعنی؟ میگن اونقدر می بخشه که ابلیس هم امید به بخشش پیدا می کنه! واقعنی؟ چند تا باور داری؟ یه دونه؟ حالا همین یه دونه هم کافیه که بشه پرسید پس چرا شب قدر قرن هاست به طلب عفو، صبح میشه؟

دیدی باور نداری؟

میگن شب قدر قرآن نازل شده، شب قدر فرشته ها رو زمینن و شب قدر از هزار شب بالاتره ... خب حالا این شب با این همه فضائل، همه ش باید صرف طلب عفو بشه؟ ینی ما اینقدر گناهکاریم، یا اینکه خدا اونقدر نبخشنده س که برای عفو، باید همچین شبی رو تا صبح مخ خدا رو بذاریم تو فرقون؟

دیدی باور نداری؟



مادام نوشت:

بعضیا همچین نیستن انگار از اولشم نبودن ;) بعد از 5-6 ماه میان وبلاگشونو دزدکی آپ می کنن ... کرکره کامنت دونی رو هم کشیدن پایین ...


نظرات 1 + ارسال نظر
Goddess پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:14

من ندیدم شب قدر رو تا صبح طلب عفو کنن! معلومه تا حالا تو مراسم شرکت نکردی ;)
معمولا دعای جوشن کبیر رو می خونن و بقیه دعاهایی که طلب عفو نیست، مناجاته. و قرآن می خونند، بعضی سوره ها که توصیه شده

لو رفتم :دی
محوریت این مجالس منظورمه که عمدتا با طلب عفو همراهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد