من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

من که دوس دارم

می دونم یه روز میای، عمریه بی قرارتم - انتظار تو و بی تابی رو خیلی دوس دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:41

اینجا جواب داده بودم که! چطور ممکنه! حذف شده!
جمله اولیتو حالیم نشد ^_^

انتظار تو دل من تلخ نیس و آرام بخش هم نیس، امیدبخشه، موتورمو روشن میکنه و هر چقدر صراحتش بیشتر میشه بی تاب ترم میکنه

مریم پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:21

ما در قلب انتظار طعنه ی گذشت روزهایی را فراموش میکنیم که هر لحظه اش هم زندگی است که میگذرد ..

یکی میگفت انتظار مثل طعم قهوه تلخه اما آرام بخش ..

مریم پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:43

انتظار؟؟

همممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد