من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

لب بوس

بدهکار لب هاشی، از لحظه ای که بوسه بگیری. و تو تنها میتونی بدهکارتر بشی. اما اینو بدون که هیچ راهی برای تسویه حساب نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:32

سلام براروم آقامیثم
خوبین خوشین سلامتین؟!!
(صالحه درزمینه ی احوال پرسی اثرگذاشته مث اینکه روم)
یه نمه سوال داشتم درمورد ادبیاته
مفهومی هاش نه(تواوناهم مشکل زیاددارم به وقتش مزاحم میشم)
توساختار
وقت دارین مزاحم شم؟!!

سلام نگاروم - نگاروم سلام =)
خوب و خوش و سلامتم =) احوالت چطوره؟ خوب و خوش و سلامتی D:
در خدمت انواع مزاحمت ها هستم D:
هر چی باشه در خدمتم، فقط یه سوالی نکنی آبروم بره.آ خخخ اینجا کلی ادعاها رو مدعی شدما @_@
یه بار یادم اومدم بنویسم قورباغه، بلد نبودم خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد