من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

D:

نظرات 24 + ارسال نظر
صالحه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:38 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

صالحه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:20

از این عکست معلومه دیگه
من به حرفت ک میگی خوشتیپی اعتماد دارم

تو این عکسه گوشه ای از جمال تیپس خوچزم پیداس B-)‎
مایه تسلی خاطره که لااقل تو اعتماد میکنی به حرفم ^_^

صالحه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:00

خییییلیییییی

میثم:|

تو از کجا میدونی من خوچز تیپزم هان ؟_! حدس از خودت در میکنی؟ یا چشم بصیرت و ایناس 0_0
بع.له سالی =|

صالحه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:19

عی وای کلاغ؟؟D:
این چی بود گفتی؟؟
=))
نه تو استثنایی:d

ماشاالله چشم نخورم!!

اهان من کلاغ نیسم پس، استثناعی ام B-)‎ وولک مو خودوم مدونم خوچز تیپزم B-)‎
دختر سر براه چش بخوره، پسر جینگول چی بوخوره؟

صالحه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:31

عااخ خدا مردم از خنده!!
زاویه نود درجه؟!!!؟؟؟

عی بابا پسر خوشتیپ پیدا نمیشه تو این دوره زمونه کع!!
اگرم پیدا بشه صد در صد زن داره...چون هیچ پسر مجردی خوشتیپ نیD:

بعله ک تو راهم پس چی!؟
عای عم یک عدد بچه خوب

اره نود یا بیشتر حدود ۱۲۰ ‎:D

پسر خوشتیپ مجرد نیس؟ پس من کلاغم لابد ‎:/‎

بابا سر به راه، اسوه ‎:-()‎

صالحه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:32

:))))
وااای پوکیدم از خنده!!
هی منو میخای از راه بدر کنی !
اون از قرواطوار اینم از چشمک!!استغفرالله!!

قدرتو نمیدونه جامعه مد که!!

=)
هههه ~_! من زورت اینه که العان تو راهی دیگه =))) از راه به در کنی فوهففف اینو =)))
تو برو یه پسر خوش تیپ مثه من پیدا کن عصن چشمک هم نمیخواد بزنی بهش فقط یه چشم و ابرو براش بیا اینجوری o_~ بعد سرتو یه چرخش بده که دقیقا چشاش با پشت گوش تو زاویه 90 درجه بسازه ^_^ جلوه شام سیاهم - صبح بنا گوشت ~_~

حالا جامعه مد به درک باااووو جامعه گل های بهاری چرا چرا چرا D:

صالحه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:12

چشمک بزنم ک چی بشه؟D:
مدل خفنی میشی;)

که دلش غش بره واسه زل زدن تو چشات، ایجوری @_@
جونم برای سالم بگه که اره العانم مدل لامصبیم فقط شانس ندارم =))

صالحه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:44

من ک چشم عاب نمیخوره!!
در این زمینه زیادی خنگم!

یدونه ارایشگرشو پیدا کن
بعد میتونه به عنوان مدل ازت استفاده کن:d

خنگ و فهیم فرقی نداره، باس به پسره چشمک بزنی ‎:D
فکرتو دوچ داچتم که مدل بشم @_@ @_@

صالحه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:10

یا خدااااا
قضیه رو تخصصی نکن دیگه!!!
من تا پارسال ریش و سیبلو از هم تشخیص نمیدادم!!

بلند کن
بعد گندمی ببافD:

وختی دوس پسر پیدا کردی یا شوور کردی در این زمینه فورا دانشمند میشی ‎^_~‎
باس برم یه دوس دختر پیدا کنم برام ببافه ‎:P خودم مو بافی بلد نیسم ‎:P

صالحه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:20

نه بابا من اصن غلط کرده باشم
به ساحت مقدس بز توهین بنومایم
=))
ولی خدایی این اضاف زیر چونه
وقتی بلند میشه عادمو دل شاد میکنه!!

خب پس با بز دعوا نداری =)))
با بز مآبانه گران چطور؟

آخه یه ورژن جدید هم داره این ریش پروفسوری بجز ریش بزی، که بهش میگن ریش مهندسی :)) این مدلش کوتاهه بلند نیس :))
عما اگه دلتو شاد میکنه بذارم یه دو سه متری بلند بشه D:

صالحه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:13

خب اگه ریش بزی داری
من به شخصه ب خودم حق میدم که بخندم ؛)

ها بوخودا اصن حروم شدی!!!

مثلا من زورت اینه که بز خنده داره یا شکلش آره؟ ‎:-/‎
ریش بزی همون ریش پروفسوریه اما از سر صداقت به اونچه که خودم نزدیکترم لاجرم به بزی بودن اذعان کردم خخخ
و این همون داستان لباس اخونده! اگه صداقت داشتن میگفتن لباس معاویه عما...
بهرحال اگه باعث تفریح و دلشادی سرکار میشه بسی مایه خرسندییییست B-)‎

صالحه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:53

نچ نچ نچ نچ
نیگا خو چ لذتی رو از دست دادیم؟!!
چ معنی داره این تبعیض که بین زن و مرد قاعل شدن؟؟؟؟!!!!!!
واغیرتاااااااهااااهاااا
چرا ما نباس سربازی بریم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

به چی بخندیم؟؟:/
چیییییییییییییییییییییییشششش
نیگا چ نازیم میکنه خو!!!!

اره واغعن حیف شد سربازی نمیرید

به ریش بزی من خخخ
گفتم که من باس دختر میشدم، اینم از توانایی ناز کردن که در حد اعلی دارم ‎:D

صالحه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:45

الان میخندی
ینی چی؟
میفرستی؟نمیفرستی
میگی برو بچه خدا روزیتو جای دیگه حواله کنی؟
ینی دست از سرت بردارم؟
ینی باشم تا صبح دولتم بدمه؟
حالا
جدی بفرست دیگه
اصن فکر میکنم چقدر لذت بخشه عادم اینهمه لهجه بلد باشه

خو سربازی اگه میرفتی تو هم این لهجه ها رو در حدی که اداشونو در بیاری یاد میگرفتی =))
خودم که لهجه ندارم، اما چون اصفهانم این لهجه موزیک ادیشن D: رو خوب بلدم =)))))
میخندم به درخواست تو و نگارا ^_^ که میگید صدامو ضبط کنم بفرستم واسه شماها بعد بشینید به من بخندید =||||

صالحه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:13

جان من
یکم صوبت کن برامون دیگه!

هههه =))

نگار شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:39

آقامیثم‌شعارنده
عمل کن

چه شعاری ؟_!
عمل به چی ؟_؟

صالحه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:16

واااایییییی
اوفیییی بابا لهجههههه
چه همه بلدی!!!!!
ایول نگار
خوب گفتی!

عاخ جون
میثم باس صدا رو بفرستی وگرنه ولت نمیکنم
مخصوصا با اینهمه لهجه که بلدیD:

ههه =))
سمیرمی هم فولم
شیرازی یه ذره بلدم
یزدی هم یه ذره
D:

نگار جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:35

اذیت نکن دیگه
استااادصداتودریغ نکن!

کاممممآآآآآن هانی ~_~

نگار جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:51

اوهوم
همون جمله های ورقلمبیده بالحجه بزار
روانِ منوسالی گلی روشااادکن.والاه

=))))
روان تون معتاد نمیشه اونوخ ‎:D

نگار جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:16

جدی میگم آقامیثم ها!
اگه حوصله وتحرکش روداری یه صداازخودت بفرس!

صدا بفرستم!!!!؟
وا! چه چیزا!!

نگار پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:22

مشتاق به شنیدنت شدم♡♡♡

D:

نگار پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:47

لهجه داری عایا؟؟؟!!
همچی که صحبت کنی آدم جیگرش حال بیاد؟!!

یکم بلوچی بلدم
یکم کرمونی و بمی بلدم
اصفهانی فولم
شهرضایی فولم
تهرونی فولم
مشهدی یه ذره بلدم D:
همین #_#

صالحه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:31

یادت رفته عا
من بچه ناف نیشابورD:

نمیدونستم خودا اصفهانیه

عه! راس میگیا!
نیشابوری بودی ^_^
یه درجه دار سرگروهبان داشتیم بچه نیشابور بود الان اسمش یادم نمیاد &_&
آره بااااووو خودا مال اصفهانه D:

صالحه دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:53

من نیز خوبم:)))
خودا رو شکر

D:

تو که بچه تهرونی چرا میگی خودا D: خودا مال اصفهانیاس D:

صالحه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 13:06

بابااا عکسسسسس

یاد یه اهنگی افتادم ;)

چطوری عاغو؟
هی میخام بیام نمیشه:))
چ میکنی؟خوبی؟؟

حال سالی چطوریاس =)
من خوبم ^_^ از ژستم تو عکس پیداس D:
هیچی به هیچی به هیچ جا D:
چه عاهنگی ؟_؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد