من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

From the Heaven

اینا رو واسه تو گرفتم =)

نظرات 13 + ارسال نظر
صالحه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:50

:|
چ خاطرات نغزی داری باواااااا
من الله توفیق D:

ههه ‎:P

صالحه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:43

اوکی
از خاطرات سربازیت بوگو

D:
یه روز دو تا سربازه داشتن میرفتن یهو یکیشون وایساد... P:
ولی یه درجه دار نیشابوری داشتیم اسمش یادم نمیاد عصن. هیچ کاری به سربازها نداشت @_@ بچه خوبی بود ^_^

صالحه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:13

نهههه تو نبااااایددددد بمیییییریییییی
تو مرررررد روزای سختیییی
نههههه
نخواااااااااابببب تو زنده میمونی

نه جدی چیشدی؟

خخخ
مریزم باااووو، 15 ساله که مریزم =(
بیخیالش.

صالحه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:13

وااااایییییییی واقعااااا؟؟؟
نیرو دریاااییییی؟؟؟؟؟؟؟
چه خارجییییی:دی
اوفیییییییی

بیماری؟؟؟
چی؟؟؟؟؟
برا چی؟؟
چیشدی؟

آره خیلی خارجی D:
هر روز ناهار که میخوردیم میپریدیم لب دریا تا دم غروب =)

اره، ای ام سیک، آی ام دایینگ =|

صالحه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:30

عی بابا من اینهمه هندونه رو چ جوری ببرم
بیا اب هندونه بزن:))

واقعاااا؟؟؟؟
شمال یا جنوب عایا؟؟؟
سربازی خیلی هیجان انگیزه نه؟؟؟
و بسیار خاطره انگیز...

تا آب هندونه ها رو بگیری من رسیدم D:

آره =)
I was a navy
سربازی دوساله اما یه عمر ادم ازش خاطره میگه و تموم نمیشه !_*
من از سربازی دو چیز دارم یکی همین خاطراتش و یکی هم یه بیماری خوفناک =(

صالحه دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:52

واهاهاهاهاهاهاهایییییی
منو اینهمه خوشبختی عجیبه؟؟!!
دست و پنجولت درد نکنه مادر^_^
:d

سربازی ب خودی خود جذابه
بعد فک کن وسط دریا هم باشی
چه شووووددددد!!!

دیگه یه دسته گل که بیشتر نیست گرچه تو خودت گلی ~_~

بع.له من دو سال لب دریا بیده بوده ام =)

صالحه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 13:14

چقدررر قشنگن ایناااااا
وااااااییییییی~_~
خیییییلی خوشگلن بسی بسیار...

جمعه بیرون بودیم
دوست پدر منو با یاس هاش اشنا کردم
نمیدونی چ عطری داش...
مست میشدی رسما
الان رو خیلی دوس دارم
گلا بااز شدن بعد از کنار باغچه ها رد میشی عطر گل محمدی و رزسرخ و یاس و....
واااای من شهید شدمم

اینا رو واسه تو گرفتم ~_~

اووووپس @_@ بوی گل @_@ اوممممم @_@
وقتی دارم قدم میزنم و میرسم یه جا که بوی گل میاد دلم نمیخواد اونجا رو ترک کنم @_@ یه جا که صدای آب میاد از تو جوب =)
خوش بحال اونا که خدمت سربازی میرن نیرودریایی لب دریا ~_~

نگار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:01

بابای من حرف زدنش نمیاد
مکاتبه ای بیشتربهش میچسبه:)

مکاتبه ای روش نافذیه =)

نگار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:22

وبلاگم راگشودم

به.به =)

نگار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:13

پسوردعوض کردم که هی غربزنم کسی هم درصدداین نباشه که راضی بشم اوضاع گل وبلبله:!
اونقدرغربزنم که تلخیه بشم
اونقدرگریه کنم که اشکم خشک شه
هنوزتخلیه نشدم
تخلیه شدم وبلاگ رابه روی عموم بازمیگردان

آها! از اون لهاز !_!
گریه کنی به حال اوضاع ؟_؟

نگار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:09

ففط بابای خودم:-Dماشاالله به تحرکش
دیروزازکاروزندگی زده بوذمیرف هی سرصف رای وامیستاد که بفهمه حرف مردم چیه؟!!
یه دفترچه هم برداشته بود حرفاشونویادداشت میکرد:دی
بهش گفتم بابایی اطلاعاتی میزنی ها!
گف نه خیرنگارخانوم این کاراروواسه شمادارم میکنم:-0
که بخونی این یادداشتارو سرت گرم شه!
میخوام فوضولی‌ توارضاکنم !


بابای من جاهای جذاب که میرهمه چی روواسه من مینویسه!
اینقدازاین حرکتش خوش خوشانم میشه!

دم بابات گرم واقعا با این همه حال و حوصله ش =]
شایدم از بس تو فوضولی کردی بابات رو به این حال و روز انداختی D: که مدام به فکر توئه D:

نگار جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 14:00

خوبم:)شماخوبی؟
تابه من برسه پژمرده میشه!حیف!
نگفتی پای صندوق های رای رفتی که درگوش دشمنان سیلی بزنی؟:-D
هخخخ

چه خوب =) منم خوبم آبجکی =)
اوهوک! اینا رو خودم گرفتم مگه میشه پنچر و پژمرده بشن ~_~
منو چه به کتک کاری و اینا D: فیزیکم به این تحرکات نمیخوره =))
نگفتی چرا پسورد عوض میکنی ؟_!

نگار جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:15

واس کی؟؟؟؟:-o

رای‌میدی امروز؟!!

چطوری =)
واسه هر کی تحویل بگیره ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد