من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

فقط نایست

تا کی باس دور خودم بچرخم یا چه بهتره که بگم تا کی میتونم خودمو بچرخونم!



نظرات 8 + ارسال نظر
صالحه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 16:25

هوووم!


سرپیچی از قانون ارث پدریه
مسلما منم تو کلاس نمیرقصم:| حس خوبی ندارم جلو همه دلقک بازی درارم:|
اما در کل لذت در همون دسته جمعی خندیدن و خوشگذروندنه

جنبه ی علمی...؟
شاید برا کسی که چند جلسه میره واس عروسیش نداشته باشه!
اما برای مربیش شاید داشته باشه چون حرفه ای اینکارو انجام میده

هیییم ;)

ارثی مخاطره آمیز اما لازم #_#
مسلما منم کمترین گمانه ای نمیزدم که تو و نگاره رقاص کلاس باشید خخخ
لامصب دسته جمعی همه چی خوبه بجز عشق ورزی.

یعنی؟ آره؟ مربیش و این حرفا!

نگار پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 00:29

من تومدرسه اصن نمیرقصم
فقد بروبچ که زنگای بی دبیر آهنگ میذارن دم در وامیستم کسی نیادگیربده
خودم اهلش نیستما برابقیه محیط جور میکنم

پس تو رقاص کش هستی =)))))

صالحه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 15:38

نه دیه هنوز به اون مرحله نرسیدم
ینی سعادت نداشتم:دی

من دوس دارم محسن چاووشی رو

ولی اینستا ب یسری حس شاخ بودن داده ک...
هیچی:|

رقص فقد در فقد
سرکلاس تو مدرسه!

ملت رو دست کم گرفتی
وضعیت طرف برادرا رو نمیدونم ولی خاهرا با یه سر کوچیک به یه باشگاه یا ارایشگاه میتونن از وضعیت کلاسای رقص مطلق بشن

من از پاپ خوشم نمیاد انگار خربزه میخوری =)) راحت الحلقومه و راحت الدفع و فقط گوارشت کار کرده بی هیچ سود و منفعتی. در یک کلمه: پوووووچ.

نمیدونم چرا جرم و سرپیچی از قانون اینقدر جذابه لامصب خخخ عصن تو مدرسه ادم خودبه خود میره سراغ قر و اطفار D:

فک کنم، این کلاسای رقص بیشتر جنبه سکسی دارن و یقینا ربطی به علم ندارن #_#

نگار چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:13

من لباسای خوشگل میپوشیدم نمیرفتم برقصم
دیگه محض رویت خوش تیپیم یه کم یادگرفتم

منم اگه میشد یاد میگرفتم @_@ عصن رقس قدیما جزء علوم بوده حالا تجاهل کنیم به اینکه تو کشورهایی که سقف آزادی رو یکم بالاتر گرفتن، رقس جزء علومه.

نگار چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 09:02

باله فقط عمووزنعموم
ینی این دوتامیرقصیدن ماازشدت خنده داری رقص عموم زمینوگازمیگرفتیم

=))
منم که عصن رقس بلد نیسم زبیخ عربم در این مورد =|

صالحه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 21:51

خخ خودم نه ولی رقاص زیاد دارم دورور

https://www.instagram.com/p/BWx7f17Aeun/


https://www.instagram.com/p/BSKGKG9F-8c/

باله سبکه...انگار داره پرواز میکنه..
سماگر رو زمینه اما از اسمون ب زمین میریزه!
من شهید!

گفتما! تو باس حافظ باشی مفاتیح را خخخ

سماگر! چه چیزا درومده جدیدا!
چه توصیفات شاعرانه ای @_@

ای بابا! چاووشی دیگه کیه! چه روزگاری شده که فناوری دیجیتال همه رو هنرمند نشون میده! ای بسوزی بخت!

صالحه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 16:02

دیدی اینا رو رقص سما میرن!؟
خیلی قشنگن!
بت گفته بودم یاد صوفیا میندازی منو نه؟!

رقص؟ مگه تو از رقص سر در میاری؟ تو باس سرت تو مفاتیح باشه!!!
ندیدم سما رو، درواقع رقص بجز باله بقیه رو تماشا نکردم
آره اینو گفته بودی D: و منم بت گفته بودم یه چیزایی @_@

نگار سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:27

خوش به حالت!
منم عمیقامحتاجم به چرخیدن
بلکه بشناسم کمی خودم رو!خدام رو
توگیجی ام.به شدت زیادی..

خوشا به حالت ای مشدی ای گیج D:
جوینده یابنده بود ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد