من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

خاصیت سرآغاز واسه من

بهار که میشه، شکوفه ها رو که می بینم خعلی حال میکنم. زنبورای عسل دور گل ها میگردن ههه همچی فضا سرآغاز عاشقانگی هاس. تو زندگیم همیشه دنبال مترادف و متضاد نبوده م ولی چرا بعضی وختا متضاد هی انگشتشو تو چشمم میکنه! نمونه ش، بهار که میشه مرگ جلوم هفت تیر می کشه =))

این قطعه کوتاه رو از فیلم کلود اطلس (اطلس ابر) چیدم. ویژه مردن و تصور زندگی بعد از مرگ. واسه من بهترین تصور ممکنه از مردن بود.


نظرات 21 + ارسال نظر
صالحه دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:21

ممنون:)
میبینم .

فکر میکنم فیلم.کتاب.موسیقی.و...
اگه دیدنی خوندنی یا شنیدنی باشه؛
خوشت میاد ازش:)

چه کامنت تازه ای =)

خاهچز ~_~
اوووم بله البته، کتاب فیلم موزیک ^_^ بتهوون، باخ، سهراب

صالحه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 00:19

فعلن ک فلش دوستجانو بالاکشیدم:دی

مربوط میشه ب روانشناسی شناختی،(گمونم)
و جالبه ک این نظریه وجود داره ک بشه ی روزی.همچین کاری کرد!
و یه سری ازمایش ها هم انجام شده(البته مستندی ک من دیدم مال خیلی وخ پیش بود)
خیلی جذابه!

اگه میخاستم فیلم بسازممم...کمدی.

باید در نظر میگرفتم که روانشاسی هم از علومه =)

کمدی ^_^ ژانر مورد علاقه همه.
پس بیخیال متریکس و کلود و عصن بیخیال واچوفسکی ها D: روشنایی های شهر چاپلین رو ببین. شاید بهترین ترکیب کمدی تو یه درام رمانتیک باشه.
وقتی گفتی بهت فیلم معرفی کنم یه وهمی از حجم وسیعی تو ذهنم بود از فیلم هایی که میشه معرفی کنم بهت.

صالحه پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:50

عرضم ب حضور پر فیضتون ک
فلشمو بم ندادن
خدا نگذره ازشون.

اگ انقد فیلم خوب و خفنیه چرا حدس زدی ندارن پس؟

خیلی اهل فیلم نیستم.
خارجی اگ دیدم معدوده و چیزی بوده ک کتابشو خوندم.یا محض گذر اوقات.
هرچ فک میکنم چیزی ک بشه بهش گف "بهترین" پیدا نمیکنم.
با این وجود غرور و تعصب رو دوس داشتم چون خیلی شبیه تصوراتم از کتابش بود همینطور من پیش از تو.

یه فیلمی خیلی قبل دیدم..درباره زمان بود...این تایم..خیلی فلسفه جذابی داش.

عاهااااا یه خوبش یادم اومد
از فیلمای روان شناسی عالی.ک خیلی فوق العاده بود؛اینسپشن.

به نظر میرسه باس قلکتو بشکنی واسه فلش D:

بعضی فیلما یه جوری هستن که نباید به اطلاع عموم برسن. مثلا فیلم Lincoln که درباره آبراهام لینکن (رییس جمهور اسبق سرزمین کفر) هستش. فیلم splendor in the grass هم همچنین و...

خو بین این چهار مورد فقط آخری رو دیده م. به نظرم اون دوتا هم باید خوب باشن. الان تو حس و حال این سبک سینما نیستم وگرنه بهتر میشد درموردشون بحرفیم.

فقط اینکه اینسپشن روان شناسی بود یا علمی تخیلی؟ D:

میتونی بهم بگی اگه قرار باشه یه فیلم بسازی، چه ژانری رو انتخاب میکنی؟

صالحه سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 18:09

نهایتا میگم برام دان کنه.
اونموقع ک سه بار دان کردم ب ثمر نرسید از حجم اضافه ی محل کار پدر استفاده مینمودمD:


عاها ینی اول Matrixببینم بعد کلود اطلس رو؟
واقعن مشتاقام ک کلود اطلس رو ببینم.

خوب این خیلی عالیه اگ معرفی کنی.:)))

به فکرم نرسیده بود این: میگم برام دان کنه =))
خدا برسونه حجم اضافه. میگن بهشت اینترنت ملیش (اوه مای گاد) رایگانه اگه قبض موبایلتو سر وخت بدی D:

پیشنهادم این بود آره. اول متریکس بعد که معماهای متریکس رو حل کردی بری سراغ کلود.
آره؟ پس اجازه دهید بر آتش شوق تان بیفزایم با نقل قولی از راجر بزرگ: این فیلم بلندهمتانه ترین اثر تاریخ سینماست.

خو واسه اینکار، من نیاز دارم که چندتا فیلم ایرانی و چندتا خارجی که به نظرت بهترین فیلمایی بودن که دیدی رو بهم معرفی کنی.

صالحه دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 15:03

فیلمی ک تو ازش تعریف کنی حتمی دیدنیه.
راستش اول تصمیم داشتن انلاین ببینمش؛اما وقتی خوندم ازش فک کردم ک یک بار دیدن نباید کافی باشه .

چهارشنبه میرم فلشمو از اداره میگیرم و از سی دی فروشی میگیرم فیلم رو.ان شاالله.

ممنون از نظر لطفت به من =)

نگرد نیست. کسی این فیلم و امثال این فیلم رو نداره، یعنی بعید میدونم داشته باشن. حتی دوبله نکردن.
به نظر من، برای اینکه بهتر این فیلم رو درک کنی و خیلی سخت نباشه برات، شاید دیدن کارای قبلی واچوفسکی ها بهت کمک کنه. مثه سه گانه Matrix.
شاید Roger Ebert رو بشناسی یکی از خفن ترین منتقدین هالیوود بود (مرد)، میگه اولین بار که کلود اطلس رو داشتم میدیدم حدس زدم که باید یه بار دیگه هم ببینم. بار دوم که داشتم میدیدم متوجه شدم که کافی نیست و باید باز هم ببینم!
اما متریکس. این فیلم درکش آسون تره. درواقع باید بگم وقتی متریکس رو ببینی «می فهمی که نفهمیدیش» و باید بازم ببینیش.
اگه به فیلم علاقه داشته باشی، فیلمایی که درکشون آسونتر باشه (مسلما درحال حاضر من نباید بهت پیشنهاد کنم کلود اطلس رو ببینی و نمیکنم هم) و محتوای خوبی هم داشته باشن رو میتونم بهت معرفی کنم، مگه اینکه از کلود اطلس خوشت اومده باشه و بخوای همینو ببینی =)

صالحه یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:14

نمدونم چش شد یدفعه گوشی ارور داد بعدم شناسایش نکرد.
زدم ب لبتاب میگف فرمت کن اما فرمت نمیشد:|
عصن وعضی شد:(

آخه این فیلم خیلی سنگینه! من با این همه ادعای سینماتیک که دارم دست کم 19 بار تیک آف زدم زیرش!
تعجب کردم میخواستی دان کنی و ببینی!
از ویژگی های خاص کارای واچوفسکی ها پیچیدگیه. همچنین تنیدگی تخیل و علم تو کاراشون خیلی خفنه. حالا این یکی رو که با تامی مشترکا ساختن دیگه بذار و برو! خود تام تیکور هم فیلمساز خاصیه. آلمانیه و خیلی ریزه کاری میکنه تو فیلماش.
حالا این کار مشترک رو ببین چی از آب در میاد.

بهرحال، خوشحال شدم میخواستی این کار استثنایی رو ببینی =)

واسه مموری هم اگه درست نشد بگو یه راه حل بهت بدم شاااید اثر کنه

صالحه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:54

مرسی برای لینک دانلود;)

میخاستم اورانیوم غنی کنم انقدر دردسر نداشت:دی

خاهچز =)
غنی سازی که در برابر دانلود چیزی نی D:

صالحه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:51

باورم نمیشه...
داشتم دانلودش میکردم و فقد ۶۰۰مگ دیگه مونده بود
کارت حافظم پوکید:|
اصن فک کنم قسمت نی من اینو ببینم.
واقعن کع:/

مموری پوکید؟ یعنی خراب شد؟!

صالحه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 11:37

چرا بنظرم این لطفو میکنیD:

خاهچز @_@

ویراش: لینک رو خصوصی فرستادم.

نگار جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:35

واقعاکه چه افرادی پیدامیشن
میان میخندن میگن دوسِت دارم
عینک دودی ام میزنن درمیرن!

چه افراد دوست داشتنیی :) کجا در برن؟ به کجا پرد کبوتر چو اسیر باز باشد D:

نگار جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:33


دوسِت دارم

دوس.ت دارم آبجکم :]

نگار پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:46

چه اواخواهرگفتی
وای!چه افرادی

D:
واقعا که چه افرادی پیدا میشن لهجه میسازن واسه یه متن خشک و خالی D:

صالحه پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:57

ممنووون
این کارو میکنی؟

خیلی هم عادم پیگیری بود:دی

یعنی به نظرت اینکارو واسه گلی نمیکنم؟!

عجب! باور کن ابله بوده!

صالحه پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 19:42

اره همین.

نعخیر
نظرات میمچک بسیار برای من ارزشمنده؛)

منظورم از چرت ب طور دقیق این بود ک بددهنی میکرد.

لینک بهت بدم دان کنی؟

تنکیو ^_^
وای! چه افرادی! چطور ممکنه یکی به سالی گلی بددهنی کنه! خر بوده هممم

صالحه پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 17:59

من چرا نمیتونم این فیلمو دان کنم بنظرت؟ :|

هوم میگم:)
چیزی ک قطعیش کرد این بود ک یکی هی کامنتای چرت میداد؛
و دیگه اونجوریا نمینوشتم...من این فضا رو قبلنم داشتم که توش هرچی میخام بنویسم (غر بزنم روزای خوبمو بگم چرت بنویسم)...کاری ک کردم این بود ک دوستامو ب اون فضا بردم.
شاید یه سری دلایل دیگه هم بود.

فیلم کلود اطلس 2012 رو نمیتونی دان کنی؟

اووواووو چقدر دلایل درهم تنیده ;)
اونکه کامنتای چرت میداد میمچک بود؟ یا میمچک هم کامنتای چرت میداد؟

صالحه چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 19:37

بعله:)

اونشب نگارخعلی غمگین بود!

پیداس! البته غمگینیش که نه اما متفاوت بودنش اره.

دوس داری بهم بگی چرا نقل مکان کردی؟ من دوست دارم بشنوم =)

نگار سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 22:19

یادایناافتتادم:
http://s8.picofile.com/file/8323416442/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B0_%DB%B2%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B3.png

و این:


http://s9.picofile.com/file/8323416650/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B0_%DB%B2%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B1.png

هممم ~_~
چه حرفا رد و بدل میکنید در فضای تله گرمی @_@

صالحه سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 08:49 http://crazygirl.blog.ir/

فیلمه واس کوجاس؟
چقدر خوب بود توصیفش^-^


خب این مرگی که ازش گفتی
جذاب تر از تولد تنهاس ک.
چون تولد بعد از مرگه:)

فیلمه واس عامریکاس Cloud Atlas 2012
اره منم خعلی خوشم میاد ازش ~_~

خو یجورایی مرگ یه تولد میتونه باشه، همینطوری که این دختره تصور میکنه ^_^

صالحه یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:39

چ عکست خوبه

رها رها رهاااا منننن

مرسی
⁦;-)⁩
سالیی که من میشناسم نمیتونه ننویسه. دزدکانه تو گوشم بگو کجا داری خط خطی بازی میکنی دزدکانه ⁦⁦⁦=_=⁩

جیغ یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:37

سلاااام ای وی!!
خوبی که؟

شکوفه ها تو اسفند قشنگن~.~
ک دوباره داره متولد میشه زمین
و فرودین مث علان
درختا یه سبزی نازی دارن ک دوست داری ببوسیشون~.~

سل.لام ⁦=)
آوره تو چطوری؟

قشنگن بهله @_@ تولد و فروردین و شکوفه ها و سبز فسفری برگها... چند سالیه که با رویارویی با شکوفه ها یاد مرگ میفتم. انگار شکوفه ها تو دنیای دیگه ای بودن و مردن و تو دنیای ما این شکلی ورود پیدا کردن #_# جییغ ⁦:-)⁩

نگار یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 22:07

خب من نمی فهمم چی میگع این دختره!

به دختره میگه: به زندگی بعد از مرگ اعتقاد داری؟ به بهشت و جهنم؟ دختره میگه: مرگ یه در هستش وقتی درِ این دنیا بسته میشه درِ دنیای دیگه باز میشه. اگه قرار باشه بهشتی رو تصور کنم، حتما اونو دری تصور میکنم که وقتی باز میشه پشتش او به انتظار من ایستاده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد