من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

لغزیدم

وقتی فهمیدم فروغ رو دوست دارم در حالی که تجربه برقراری آشنایی رو با کسی نداشتم، برای اینکه به خواسته م برسم، اون کاری که تونستم رو کردم. بگذریم از داستانش و سرانجامش.

«اون کاری که تونستم رو کردم» فقط همین. هر چند ممکنه ساده لوحانه بوده باشه یا احمقانه یا بچگانه یا آماتوری و به هر شکلی. روشش مهم نیست. انجامش مهمه.

همونقدر که ممکنه از درستی به دور باشه ممکنه دقیقا عین درستی باشه، وقتی حقیقت پنهانه.

و وقتی قدرت مطلق از انجام امور به دست تو بی نیازه. تو کاری رو بکن که می تونی. بکن.

هیچ ماهی هرگز هزار و یک گره رودخانه را نگشود اما به اندازه ای که می تونست شنا کرد.

بعد از گذشت سالها، من همیشه از ابراز علاقه م به فروغ احساس وجد کرده م. چون همه کاری که میتونستم بکنم همون بود. و این یعنی برد یعنی پیروزی و برای من یعنی هم دلیل و هم علت.

برد در انجامه نه در نتیجه :)


گرگ ها از گله دور بودند

از هر سو

فانوسی نجوا می کرد

بالای سرم خاطره بیرق ایمان را

نسیمی که از دل کوهستان می آمد

به تپش می انداخت.

خاک روشن می شد از انعکاس فانوس بزرگ

ما به سمت فتح مجذوب بودیم

حجم کوه زیر گام های کوچک ما آهسته آب میشد.

بادی از بالا شن های شک را روی صخره ها پاشید.

زیر پاهامان رفته رفته لیز میشد

من سر خوردم

روی روشنی تکه ای از خاک.

خاطراتم را جاذبه دفع کرد.

به هوش که آمدم

روی نوک حادثه کوچ

پرستو می خواند: کن آنچه توانی.

نظرات 3 + ارسال نظر
صالحه جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:05

سلامعلیکم .
علان چطوری؟

خوش میگذره؟؟

بر تو باد سلام
حالا؟ همین العانه؟ خابم میاد D:

خوش میگذره آره =)

صالحه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 13:22

بگو ببینم چطوووری؟
خوووبی؟؟-با یه عالمه ووو یا چی؟-

اوهوم خوبم =)
تو چطوری؟ با یه عالمه آ وسط صالحه @_@

صالحه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 13:04

هوووم خعلی موافقم.

وقتی ی کاری کردی حداقلش اینه ک از حسرت انجام ندادنش رها شدی.
ک البته کمم نیس.

"کن انچه توانی"
بعله

یه کاری نبود، همه کاری بود که میتونستم بکنم. وقتی همه کاری که میتونی رو بکنی این خوبه.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد