من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

از تایپ قر و اطفار

کوه می نوردیم ههه

نظرات 7 + ارسال نظر
صالحه شنبه 16 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:34

سیبیل خیلی چیز فانیه:دی

قد منو و نگار ب اون تبلیغ نمیخوره مهندس ;)

تا چند سال پیش هم میذاشت. یکم خاطراتتون نم کشیده D: الان دیگه تغییر کرده میگه پشتم گرمه (یارو یه رادیاتور بسته به کولش).
مهندس خودتی :))

نگار جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 10:36

ایران رادیاتور؟

اره و پکیج های دیگه هم هس ⁦:-D⁩

نگار جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 00:01

نع
غارمغان نزدیک مشهد

نگار جونم دیگه با ایران رادیاتور کی میره تو غار ⁦:-D⁩

صالحه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 21:21

دیگع واقعا در اون حد تشخیص میدم کدومی:دی
تو این عکسه کلا مشخص نی زیاد چ برسه ب سبیل:دی
عکس پروفایلتو گفتم!

فک کردم چشات کم سو شده ننه جان ⁦;-)⁩ ⁦:-D⁩
اونکه ریش بزیه خخخ
یه بار سیبیل خوفناک گذاشتم بروبچز خوف کردن زدن زیر رفاقت با من و همه فرار کردن. خود چنگیز شده بودم خون از نوک سیبیلم میچکید خخخ یوهاهاها
اونو باس برات برفسم که تو هم خوف کنی ⁦;-)⁩

صالحه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:27

خسته نباوشید:)))

عاخرین باری ک رفتی کوه _الکی مثلا_
اواخر اردیبهشت بود
ک اونم با ماشین رفتیم جلو باغ پیاده شدیم
با ماشین برگشتیم
میخام بگم همچین خانواده ی اکتیوی هستیم:دی
اسپند دود کن چشم خوریم

سیبیلات خعلی خوبه:)))

زنده باشید ⁦;-)⁩

الکی هم مگه میشه رفت کوه ⁦:-|⁩ کوهش الکی بوده
اسفند خریده بودم یه عالمه عما علان یه دونش هم نیس.

سیبیلا خودتو و بابات خوبه من اون یکیم! کلاه حصیری دارم!

نگار چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:41

به سمت غار!!!

غار؟ همدان؟

نگار چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 00:20

ماهم جاده می نوردیم
http://uupload.ir/files/vtrv_۲۰۱۸۰۶۱۱_۱۳۱۷۵۱.jpg

جاده به کجا می برد تو را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد