من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

ادامه قر و غیره

شنا تو رودخونه ⁦B-)⁩

کار خطرناکیه، از ما گفتن بود ⁦:-D⁩

نظرات 7 + ارسال نظر
صالحه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:12

من مشکوکم پس تو بزنی؟

من دارم پز میدم در حین قر =)) اونوخ یه آدم مشکوک ریبون بزنه؟

صالحه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:59

نعخیرشم : \

من پز میدم تو ریبون بزنی؟

صالحه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:26

منه منه کله گنده:دی

هاهاها
ریبون منو زدی به چشات ⁦B-)⁩

صالحه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:09

ببین کی ریبون زده ⁦:-|⁩

صالحه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 23:53

از پز دادن؟
یا شنا؟
مسئله این است.

مشکوک میزنیا ⁦:-\⁩
اها زورت میاد که نمیتونی مثه من پز بدی هاهاها

صالحه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 23:29

ن از این کار خاطرناک :|

کدوم کار خطرناک؟ شنا؟!

صالحه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 21:34

داری پز مزیتاتو میدی؟:دی
برو توبه کن:دی

تنها چیز قابل پز دادن ⁦:-D⁩
از چی توبه کنم؟ از پز‌ دادن لابد ⁦:-|⁩

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد