من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

گیاه خیال من، قد بکش

هر کس جایی رو برای رسیدن در نظر گرفته و زندگیش رو داره برای رسیدن می گذرونه. میشه گفت رسیدن به اونجا داره زندگی رو سوهان می زنه یا عصن راه رسیدن به اونجا سوهان زدن زندگیه ~_~ زندگی کردن همه پتانسیل آدمه. همه چیزی که آدم رو از آغاز تا انتها در خودش جا میده تا حداکثر کمال رو بهش ارزانی کنه مثه جا دادن تنور به خمیر. جایی برای رسیدن، همممم، هر چقدر دورتر باشه زندگی بیشتر سوهان میخوره.

آیا زندگی به تنهایی معنی داره؟ یا در شرایطی که به یه آدم تعلق داشته باشه میشه تعریفش کرد؟ زندگی تو، زندگی من، زندگی یه آدم. زندگی در حالی که خودش متعلق به آدمه، آدم رو معنی می بخشه. آدم بدون زندگی، نوزادی هستش که به محض تولد می میره.

سوهانی که به زندگی میخوره عملا سوهانی هستش که به آدم میخوره.

جایی برای رسیدن برای بعضی ها نزدیکه و برای بعضی ها دور.

و من معتقدم اونچه که اونجا رو دورتر میکنه آرزوئه.

کی چه میدونه که وقتی خودشو صرف رسیدن به اونجا میکنه، در انتها قراره با سوهان خوردن، به چه شکلی در بیاد! گرچه همه به اون شکل انتهایی خودشون عشق و غرور می ورزن. اون رو حالت کامل و کمال خودشون میدونن ~_~

خدا توانایی آرزو کردن رو به آدم هدیه داد وگرنه هیچ مطاعی و هیچ طمعی در همه جهان ها انسان رو خودخواسته به دام کمال نمیتونست بندازه.

قد بکشیم به سمت خوبی ها مثه یه گیاه به سمت نور. خوبی ها رو سرک بکشیم. این کار مرز خیال های خوب رو گسترش میده. خیال رو عاشق خوبی ها میکنه. و یادمون باشه که خیال بستر آروزئه.

و آرزو کنیم ^_^ فقط یک آرزو. یک آرزوی دور.

نظرات 18 + ارسال نظر
صالحه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 22:14

[لبخند میزند]

[پلک می زند]

صالحه جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:26

بعله عاغا ما همچین اساتیدی داریم

خوداروشکر ک همیشه خوبی:)))

امیدوارم اساتید شما درخور خوبی های شما باشن
خیلی ممنونم که شکر میکنی از خوب بودن حال من ⁦^_^⁩ مرسی :)

صالحه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:49

عاغا من هل شدم امادگی امتحان نداشتم:دی

+خییییلی خوبم :))))

اگه راس میگی خودت بگو ببینم چطووری؟

می بینم که مدرس خبره، مجرب و مجردی داشته ای
من که خلم D: همش خوبم =)

نگار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 20:02

مترجم ها هستن درخدمتمون..


من تو دوسه تا چیز یادگیری م خیلی ضعیفه یکیش زبان انگلیسی یه

اگه ترجمه کفایت امور رو میکرد که مشکلی نبود اونم اییین همه مشکل!

پس تاثیر یادگیری زبان برای تو دوچندان خواهد بود

صالحه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 18:32

این ازون جمله هاس
ک دوباره هروخ سر دوراهی برا جواب این سوال پیدا کردم
یادم میاد:)))

دیگه ک بعله:)

هر روز با جمله های خوفناک در خدمت تو دوست عزیزم هستم (-B
فعلا آموزش قبلی رو مورد آزمون قرار میدم: چطوری سالی D:

نگار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 14:49

چرا نیاز مندش میشم؟!!!
فعلا که جدی گرفتنش توفیق اجباری یه..

برای اینکه به دانستن نیاز داری و دانستن باید هم عمیق باشه و هم گسترده. وقتی فقط فارسی بلدی، فقط منابع فارسی رو میخونی. و این یعنی گستردگی دانش صفر خواهد بود.
علم زیربنای دانش، دانش زیربنای خرد و خرد زیربنای شهوده.
و شهود آخرتت رو میسازه :)
تصمیم با توئه که پای دانستنت رو لَنگ کنی یا نوچ

نگار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:38

اون روز گفتی وقتی به خاطر هدفی یکاری رو انجام نمیدی شبیه به بقیه،لذت ببر ازاین تفاوت(همچین چیزی،درسته یابرداشتم اشتباهه؟)
خلاصه اینکه دیشب به واسطه ی اتفافاتی اصلا شبیه به آدمهای اطرافم نبودم و قلباهم حس خوبی داشتم!
یادمه اینوهم گفتی که آدم بیشتر انفرادی یه تااجتماعی.
بنابراین تلاشموکردم منزوی نباشم..
موفق بودم به نظرخودم


_ساعت شش صبح کلاس زبان دارم
نرفتم امروز..
چه آغاز تنبلانه ای!

موضوع گفتگومون چون یادم نیس نمیدونم چرا و چی گفته م. همون موقعی که گفتگو گرمه اگه ازم بپرسی مخم بهتر کار میکنه ⁦:-D⁩

فعلا میتونم بهت بگم، زبان انگلیسی رو خیلی بیشتر از اینها جدی بگیر. نه برای مهاجرت نه برای درس و مشق و نه برای هیچ چیز بجز خودت. بعدها خیلی نیازمند زبان انگلیسی میشی.

صالحه دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:53

:))))
ن دلیلش اینه ک خیلی وقتا جواب مطمئنی برا این سوال ندارم...
علان..
حس میکنم خوبم:))

آمممم
احتمالا خوشگذشتنه...همین سکون نداشتنه خوبه ؛)
خوداروشکر

هر وخ حالت بد نباشه، باس بگی خوبم :)

عاررره دیگه #_# به قول اصفهانیا: هِمینِه س.

صالحه دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:27

اهوم با لبخند یعنی خوبی؟ ؛)
خوداروشکر.

چن روز پیش حال نگارو پرسیدم
گف بسی خوش و سرمسته
و بلافاصله اعتراف کرد از همصحبتی با میثم اینجوریه:)))))

عاره و اینا..
خوشمیگذره؟

اوه یس یعنی همین =)
از هر چند باری که من میپرسم چطوری یکیشو جواب میدی، آیا از بس اوراقی جواب نمیدی یا برعکس از بس خوبی؟
آره حالش خوب به نظر میومد ولی بعیده از همصحبتی با میثم بوده باشه ^_^ اساسا خودش خوبه و حالشم از خوبی خودش خوبه ~_~

هعی گذر ناخوشایند و خوشایند رو از آدم میگیره تا آدم تو جذبه اونها از فرط سکون نگنده. همین خودش خوش گذشتنه =) نیس؟ آره و اینا و خوش میگذره =) البته تهدید آمیز.

صالحه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 18:08

سلام .
خوبی؟
:)

سلااام چطوری
اهومم :)

نگار جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:43

همونجایی ک دلبرخونه داره

امممم

نگار پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 21:31

میثم
جوابمومیدی؟


www.instagram.com/p/Bmi9SJNBl5q/

اینجا کجاس ⁦;-)⁩

نگار چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 23:10

ازوقتی این پستوخوندم خیلی به آرزوممم فکرمیکنم
چیز سختی رومیخوام.
اماامیدوارم رسیدن بهش وقتی باشه
که اون موقعم تورو دارم ومی تونم بگم این هم از ...:)

اره چیزای سختی رو آرزو کرده بودی، من برات دعا میکنم ⁦^_^⁩
منم از صمیم قلب میخوام اونموقع باشم و ببینم چه شکل ستایش برانگیزی پیدا کردی ~_~

نگار چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 23:03

ی کسایی آدرس وبموداشتن که معذب بودم باهاشون.
منتقلش کردم.
اگه شروع کردم دوباره.
میگم بهتون

اومممم!
خوبه ⁦;-)⁩

نگار چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 23:00

شکل باطنیم
اینکه حسود نباشم؛صادق باشم؛فن بیان خوبی داشته باشم؛وجدانم ناراحت نباشه؛وکسی رو در قلبم عاشقانه دوست داشته باشم ودر قلب کسی باشم که بهش علاقمندم؛خدارو احساس کنم
ویک چیزمهم اینکه تونوشتن موفق باشم.
این ها حالت مطبوع باطن منه
نگاری که آرزوش میکنم

شکل پسندیده ای رو برگزیدی ⁦^_^⁩ سوهان سختی باید بخوری، بویژه واسه صداقت ~_~
امیدوارم به این شکل در بیای :)

نگار چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:00

منم شبیه صالی حالم خوب ترشد..

مطمئنم
وقتِ نوشتن این واژه ها خیلی زیبا بودی..خیلی!
خوشا به حال هوا که قشنگی روحت رو دید میزده اون موقع..

چه خوبه که بشه حال یه دوست رو خوب تر کرد ^_^

مطمئنم نظر لطف داری، خیلی ~_~
در حد استعاره منو با لطفت بادم کردی بالا بردی. مرسی :)

این پرنده بی قرار کجا رفته آشیونه ساخته؟

نگار چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:54

سلام،صبح بخیررررررر
عشق تون ،نگارتوووون اومد!
(این شیوه ی سلام کردن من تو مدرسه ست ،روزایی که یه کوچولو درس خوندم وازبابت امتحانا نگران نیستم



کی چه میدونه که وقتی خودشو صرف رسیدن به اونجا میکنه، در انتها قراره با سوهان خوردن، به چه شکلی در بیاد!

چه میدونم میخوام چه شکلی بشم؟+
امیدوارم موهام کوتاه نباشن اون روز.
حتی سفید هم نشده باشن.
ازتغییرخوشحال باشم اما ازنگارهفده ساله متنفر نباشم
امیدوارم بعد سوهان خوردن چیزی که ازم باقی مونده روخوب بشناسم.خوبِ خوب:*
امیدوارم از شنیدن گریزون نباشم.از حرف زدن^_^
برای خودم آرزوهای پر لبخندی دارم.
امیدوارم اون جا که میدرخشم وموفقیت روبغلم میگیرم
بازهم لبریزِ آرزو باشم


گیاه خیال من قد بکش!

سلام سحر خیز سلام نگارم سلام عشقم D:
حالا که درساتو خوب خوندی بگو ببینم جواب معادله رادیکال علم چی میشه؟

شکل باطنیت چی؟ چه شکلی بشی؟

قد بکشیم

صالحه پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:54

میثم!
اومده بودم حالتو بپرسم بگم دلتنگت شدم.
فقط همین.
اما این ...
نمیدونم چ حال خوبی داشتی موقع نوشتنش اما من حالم خیلی خوب شد
نمیدونم شده برات ک ی طوریت باشه و دلت بخواد برات حرف بزنه یکی(نه هرکی ها...)
حس کردم نشستی داری برا من حرف میزنی:)))
اونقدر ک تهش لبم ب خنده وا بشه و حس کنم حرکت مردمک چشامو...ک میخنده:)))

چ پرحرفیی...
بیخیال این حرفا خوبی که؟

قدمت روی چشم ^_^
چه حس خوبی بهم دست داد از دلتنگی تو واسه من :)
تقدیم به خوبی حال تو، دوست عزیزم ~_~
اره خیلی وقتا، خیلی وقتا. صداقت منو به نزدیکی های انزوا برد. خلوت. شاید برای اینکه راستی خریدار نداره. خلوت تو رو یاد خوب ها میندازه و اونوقته که به قول سهراب: گاه تنهایی صورتش را به پس پنجره می چسبانید.
باعث خرسندیه که حرفام صوبتی در خور شنیدن تو بوده

از حرفات ممنونم :)
خوبم و امید به خوب تر شدن دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد