من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

هنوز امیدواری که امیدوار باشم :)

ریشه هایم را در ابعاد بودن شناور کن

دست هایم را از میان ابرهای مبهم بودن تا طلائی های اساطیری امتداد ده

حسرت صراحت ایمان را در تندی ودکای بارش ابرهای واقعیت شستشو ده

دوری ملاقات را به نت های ظریف باخ من می باختم

تو هم آوای هق هق دقایق اندیشه های دقیق می شدی

آنوقت من سوار زورق زمزمه های مسطح جاودانگی

شاخه ترس فنا را به دست شقایق زندگی می سپردم.


نظرات 10 + ارسال نظر
صالحه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 17:31

عاره از همونا

صالحه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 10:22

ن تو دانشگاه من اصا راهت نمیدن
یه سیستم امنیتی قوی داره که هر مذکری رو از شعاع شصت متری رگبار میزنه
مشهد منظورم بود;))

از این دانشگاه زنونه هاس نکنه مثه این لباس زیر فروشی ها که زدن ورود آقایان ممنون :))
یه اسنایپر بذارن بالای برجک البته خواهر باشه وگرنه مفسده ایجاد میکند و حرام است :|

صالحه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:28

میدونی دانشگام مشده ک؟
میتونیم مشهد ببینم همو حتا

دانشگاه؟ بیایم تو دانشگاه؟! دانش گاه محل دانشه نه جای قر و اطفار و یللی تللی ⁦:-|⁩

تنکیو تو خودت گلی

صالحه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 21:36

بح بح پس چی بهتر از این؟
برنامه سفر بچین از همین الان:)))


اووومممم،
فک میکنم نشونه ها هستن بیشتر اوقات منم ک نمیبینمشون...
ینی خدا کارشو خوب انجام میده،
اما خیلی وقتا من بودم ک پرت بودم.
ب خودم قول میدمامیدوارم بتونم سر قولم واستم

دلم میخواد بیام. یه روزی باس یهویی راهی بشم بیام سر راه هم به آبجکی سرکی بزنم

این حرفتو کاملا قبول دارم. بله نشونه ها هستن ما بهشون تجاهل میکنیم. وای به حالمون.
اره باااوو خدا کارشو خوب انجام میده ما زیرآبی میریم
پس امیدوارم امسال به طور کامل سر قولت بمونی

صالحه سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 23:59

او،
کسی ک باید تشکر کنه منم ای میمچک:))
ای سنجاقک شعرای سهراب:)))

اگ یروز ب دیار ما اومدی فصل سرد بیا
چند دسته نرگس باید به دستت برسونم
عطرش دل ببره ازت:))
ـ
حالا ک دعا میکنی مسیر سربلندی رو پیدا کنم
دعا کن ک بتونم توش قدم بردارم

تنکیو :)

نرگس جزو گلای مورد علاقمه اتفاقا ^_^

نشد! دعا نکردم پیدا کنی. دعا کردم بهت نشون بده. فرقشون اینه که پیدا کردن بعد از نشون دادنه. نشون دادن کار خداس پیدا کردن کار توئه. از خدا باید کار خدایی خواست ~_~
اگه پیدا کنی قدم هم بر میداری فک کنم. به خودت قول بده که وقتی نشانه های مسیر سربلندی رو دیدی، تو هر مسیری هستی دست بشکی و بری به سمت نشانه ها. آرزو دارم صاد نون رو بالای قله ای مرتفع ببینم :)
یک نفر باز صدا زد صاد نون
قله هایی تو را در ارتفاعاتشان خواب می بینند
چادرت را بتکان *_^ کفش به پا کن و بیا

صالحه شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 00:53

نه همون تواضع حالا تو هی تظاهر کن ک قبول نمیکنی;))

یکیش اینه ک خوشحال تر باشم:))
اینو هی میگی،و جدای اینچیزا تو همیشه یا خودت چیزی یاد دادی،یا منو وادار کردی فکر کنم و بخونم...
اینکه شک کنم تو خیلی چیزا از برکاتت بوده:)))
خلاصه که ازونایی هستی که شاکرم از دوستی باهات
و خدا حفظت کنه ای دوست خوبم :))

با عبارت «تظاهر کن» از وسط نصفم کردی =))

من روی اینکه خوش حال تر باشی تاثیر گذاشتم؟ دمت گرم ^_^ که اینو از من گرفتی. و ای کاش یادگرفتن رو به من یادبدی ~_~
این اولین باره که چنین چیزایی در مورد خودم می شنوم. افتخار میکنم به دوستی با تو که به خیلی چیزا شک کردی. از اینکه با من دوستی کردی تشکر میکنم اگه روزی به دیار شما بیام یه سبد گل تقدیمت میکنم
مرسی ^_^ این منم که از دوستی با تو متشکرم.
میدونی که خدا دعا رو میشنوه؛ اگه مسیر سربلندی رو دیدی حاضری توش قدم برداری؟ امیدوارم خدا مسیر سربلندی رو بهت نشون بده

صالحه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 13:38

مسئله ادعا نیست عاخه ک بخوای روش واستی،
تواضعت تو همین بی ادعاییه دیگه;)

همینک من میدونم ی عالمه چیز یاد میدی استادی دیگه;))
حالا درسته من گیرنده هام ضعیفه،اما فرستنده که خوب کار میکنه:)

تواضع؟ من و تواضع؟ شاید میخوای بگی تمارض؟

واغعن؟ چی یاد دادم من؟
گیرنده که عصن مو لا درزش نمیره ⁦^_^⁩ نمره ش بیسته ⁦^_^⁩

صالحه چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 22:07

اونایی ک میگن ایتاد نیستنـاستاد تر از همن:))
مگه استادی تو همین تواضع نیست؟

آره اونایی که میگن استاد نیستن درواقع ادعاشون بیشتر از استاد بودنه. در مورد من، عصن چیزی وجود نداره که روش بایستم و ادعایی بکنم ^_^
اینم آره، ولی منو تواضع؟! چه تواضعی من داشته م؟

صالحه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:17

سوادمون ب حرفاتون قد نمیده استااد:دی

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست کلاه داری و آیین سروری داند. لطف داری دوست گلم ^_^ استادی جزو مواردیه که تو پرونده من نیست ممنون

صالحه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 16:06

چرا من نمیفهمم چی میگی هی؟:(((
پیرشدم یا زوال عقلیه؟

شایدم من بد می نویسم ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد