من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

رقابت میکنیم =)

خوشحال میشم بشنوم «یک نفر خوشحال است» حسادت میکنم اگه از من خوشحال تر باشه.

نمیتونم که بگم اجازه نمیدم کسی از من خوشحال تر باشه!

قول میدم از هر کسی که خوشحال تر از منه خوشحال تر بشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
صالحه شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 00:43

غبطه همونه دیه،اینکه حسودیت میشه اما بدجنس نیستی:))
ادمای حسود سخت میگذره بهشون!
ـ
ن،منظورم اینه ازین ب بعد هم همینطور ببینمت
تا همیشه:)))

اگه لطف دوست گلم رو در نظر نگیریم، باعث تسلی خاطره که اینطوری برداشت شده حرفم.

ممنون ^_^

صالحه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 13:28

پس غبطه میخوری:)))

چه رقابت شیرینی ولی:))))
ازهمه خوشحالترترترتر ببینمت همیشه:)

غبطه که خیلی ادبیه ⁦:-D⁩

رقابت خیلی سختیه گرچه من از اولش اول بودم ⁦B-)⁩
من زورت اینه که الان خوشحال ترترتر نمیبینی؟ ⁦:-|⁩

نگار دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 22:22

موفق باشی قشنگ

تنکیو آبجکم ⁦^_^⁩

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد