من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

عصن چاره چاره یابی است

 اونروزا که هنوز یوتوب رو گوگل نخریده بود شعله آدرس تونی رو بهم داد. آره، جای پاش همه جا هس :) اینجا میگه «فاکتور تعیین کننده منابع نیست، چاره یابی است» من باهاش موافقم. کاملا. یه شات گذاشتم ازش که حالشو ببرید ^_^ مال جوونیاشه @_@ صد سال قبل شعله ازش تعریف میکرد =)


عاشق این حرفشم:

The only problem we really have is we think we're not supposed to have problems! Problems call us to higher level - face and solve them now

نظرات 9 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 14:22

بلاگ اسکای خره خر..طومار می نویسم یک خطش ثبت میشه فقط

کاربرا بیشتر جذب شبکه اجتماعی شدن و وبلاگها دیگه کم کم دارن تعطیل میشن. میان هزینه های سرور رو کم میکنن بعد اینطوری قات میزنه

نگار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 14:21

من خیلی شگفت زده بودم دایی داماد تویی تورو بیشترنگاه میکردم

:))
خواب خوبی بود ^_^ مرسی که بهم گفتی

نگار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:58

حاج دایی صدات کنم یامیثم دایی؟میخوای بگم دایی جوووون؟

حاجی عموته :|
با میمچک جونم، میثم جونم و دایی جونم مشکلی ندارم

نگار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:56

من وتو اینقددهن کجی کردیم بهم..پاشدین رفتین

نتیجه اخلاقی: باید جلوی تندی زبان و زیاده گویی را با ادب و متانت گرفت و با حفظ احترام نسبت به نظرات مغایر و مخالف تبادل نظر، گفتگو و بحث کرد.

نگار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:54

کامنت قبلیم نصفه اومده!
هیچی دیگه
اون روز من خیلی عنق بودم
توهم اعصاب مصاب نداشتی

اونروز؟ روز خواستگاری؟

نگار شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 23:17

میثممممممم.
میثم..
دیشب خواب می دیدم پسرِ دوست مامانم اومده خواستگاریم
توهم دایی دامادی واومدی

:))
دایی داماد
دایی خوش تیپ تر بود یا داماد؟ راسشو بگو

آخه من عصن خاهر ندارم که دایی بشم

Roya شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 14:26 http://dreamaway.blogsky.com/

عه این چیزا رو نمیدونستم نظرم صد و هشتاد درجه درموردش تغییر کرد...

باعث بسی خشنودیست

roya پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 17:35 http://dreamaway.blogsky.com/

من نمیدونم با این جملات انگیزشی چطوری این همه پول میزنن جیب...

:))
تونی با جملات انگیزشی پول به جیب نمیزنه ^_^ عصن همه همایش هایی که میذاره با خرج خودش میذاره و یا با حمایت سازمانای غیرانتفاعی و استفاده از همایش ها هم برای عموم رایگانه. خودش موسسه خیریه داره و البته چندین کمپانی هم داره $_$
ایناش به کنار، من با ریز و تیزبینی هاش خیلی حال میکنم. قشنگ میزنه وسط خال. همونجایی که یه عمر خودت دنبالش میگشتی نمیدونستی عصن خال اینه :))
ولی انگار تو حس دیگه ای نسبت بهش داری، اره؟

roya پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:15 http://dreamaway.blogsky.com/

توام از چه آدمایی خوشت میادا ...


تونی رابینز مظهر تلاش و انرژی واسه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد