من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

شراکت

داشتم زبان کار میکردم به یه ضرب المثل رسیدم که میگه:

Trouble shared is a trouble halved

مضمونش اینه: مشکلتو با کسی در میون بذاری، نیمی از بارش کاسته میشه.

داشتم قطعه زیگوئنروایزن رو از ساراساته گوش میکردم و این ضرب المثله یادم اومد و باعث شد به این فکر کنم که اگه یه چیز لذت بخش رو با کسی به اشتراک بذاریم چی میشه ^_^

یه ضرب المثل از خودم در آوردم

Joy shared is a joy multiplied

به نظر من به اشتراک گذاشتن خوشی، خوشی رو چندبرابر میکنه

راحت صدقه بدید

کرامت برای تکثیر کرامته

تو خرج کردن کرامت سخاوت داشته باشید

اگه باخ آهنگ هاشو با ما به اشتراک نمیذاشت ما دنیای غم انگیزتری می داشتیم

شادی ها رو با به اشتراک گذاشتنشون تکثیرشون کنیم

دلیل شادی ها رو به دیگران هم بدیم

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 21:50

سلام میثم جون.خوبی؟یک سوال فنی.
شما که زبونت خوبه.
میتونی یه لطفی بکنی،ترانه ی Blue Mondayاز New order رو گوش بدی؟بزنی یوتیوب میاره برات.
ببین گوش بدی چی دستگیرت میشه!
خصوصا این تیکه ش:
I see a ship in the harbor
I cam and shall obey
But if it wasn’t for your misfortune
I’d be a heavenly person
ازون لحاظ گوش بده که انگار بعد مدتی دلخوری،کسی برات فرستاده.من نتونستم کامل بفهمم چی چی میگه.گفتم از تو کمک بستونم.

سلام نگار جون
مرسی خوبم
آره زبونم درازه :))
باشه چشم فردا چک میکنم

نگار چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 19:13

چند وقتیه تو اتوبوس وآسانسور و اینجورجاهااگه با کسی که واجد شرایط باشه چش تو چش بشم حتما به روش لبخند می پااشم
و لبخند پس می گیرم
و کلا حال خوبی تولید میشه^_^

چه کار خوبی میکنی آبجی گلی

خودم شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:04

دیدم این ضرب المثل رو داشتن عصن خودشون
میگن
A joy shared is multiplied; a sorrow shared is divided

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد