من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

انس به عاشقانگی

آیا کسی هست که عاشق زیباترین زن هستی نباشه؟ بهترین، والاترین و هنرمندترین زن دنیا.

حتی احمق ها هم عاشقش هستن. حتی کورها و کوردل ها.

ولی چنین زنی وجود نداره.

این توهم نیست البته.

بلکه تنها عددی هستش که اگه بذاریمش بالای سرمون

و خودمون رو به توانش برسونیم

اونوقت از زیر رادیکال زمین

خارج میشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:10

وقتی میگی آبجک، دلم برات تنگ میشه:)))
حس من نسبت به فراز جویی، تصاویری از آیندۀ دلخواهمۀ و تلاشهای فعلیم.

خو آبجک گلی هستی ^_^
فرازجویی رو خوب گفتیا ایول

بذار من کبریت رو تعریف کنم.
کبریت چیزی است که می توان با آن آتش روشن کرد.
درست گفتم یا غلط؟
حالا بذار آتش زنه رو تعریف کنم.
آتش زنه چیزی است که میتوان با آن آتش روشن کرد.
درسته یا غلطه؟

هر دو درستن اما تعریف ها دقیق نیستن. بخاطر همین تعریف کبریت رو میتونم بذارم بجای تعریف آتش زنه.

این چیزی که از فرازجویی گفتی اشتباه نیست اما فقط فرازجویی رو تعریف نمیکنه.
خیلی مشتاقم ببینم تعریف دقیق تری که میدی چی میشه

نگار پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:52

لطفاً هر وقت، وقت داشتی و حوصله و علاقه و اینها، اینجا در مورد فراز جویی چیزی بنویس:)

این همون مشق آبجک نبود؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد