من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

the juxtaposition

fly me to the moon

let me play among the stars

let me see what spring is like

on Jupitor and Mars

in other words, hold my hand

in other words, baby, kiss me

...


by Bart Howard

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:38

الهی شکر که خوبی و خوبی‌ات روز افزون باشه.
منم خوبم.

مرسی
چه خوب

نگار دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 13:34

میرم میخونم..
+
آبجک، زیاد یادت میکنه.. اما امروز بینهایت یهو دلتنگت شد، خوبی ؟

منم نیز هم ^_^

خوبم مرسی تو چوتور موتوری؟

نگار چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:55

سلام به دوست خوب روزهای خوب، امکانش هست راجع به این این چند خط از سهراب، هر وقت که وقت و تمایل داشتی توضیح بدی بهم.
دچار باید بود
و گرنه زمزمه‌یِ حیرت میان دو حرف
حرام خواهد شد
و عشق
سفر به روشنی اهتراز خلوت اشیاست
و عشق
صدای فاصله‌هاست
صدای فاصله‌هایی که
غرق ابهامند.

#سهراب_سپهری

سلام به دوست همیشه گل به گل همیشه بهار
هر چی من بلدم مال تو
باید فکر کنم ببینم چی دستگیرم میشه از این قطعه شعر بسیار جان نواز که تو انتخاب کردی

ولی خوب شد هشتگ سهراب رو گذاشتی

برای قسمت اولش چیزی که به ذهنم میرسید رو تو سهراب ی تر گذاشتم
واسه قسمت دومش هم یه چیزکی اضافه کردم
آبجک گلم واسه قسمت پایانی هم یه مطلبی آماده کردم
امیدوارم پرت نگفته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد